הבטיחו שאין סיליקון בשמפו הרבל אסנס? אז הבטיחו

משרד הבריאות הפיץ הודעה מטעם פרוקטר אנד גמבל על כך שלמרות שעל גב מוצרי השמפו ומרככי השיער הרבל אסנס מצוין כי הם אינם מכילים סיליקון - יש בהם סיליקון

הודעה שהפיץ היום (ה') משרד הבריאות מטעמה של פרוקטר אנד גמבל, יצרנית סדרת מוצרי שמפו ומרככי שיער הרבל אסנס, מבקשת לעדכן את הצרכנים כי למרות כיתוב על גבי מוצרי שיער של החברה כי הם אינם מכילים סיליקון - הם דווקא כן מכילים.

"לאחרונה (החל מחודש דצמבר 2018) נמכרו מוצרים מהסדרה כאמור, כאשר על גב אריזת המוצרים סומן כי הם אינם מכילים סיליקון, בעוד שברשימת הרכיבים המסומנת על גביהם מופיע רכיב המכיל סיליקון (דימתיקון)", נמסר.

למרות שלחברה היה חשוב להדגיש על גבי האריזה כי המוצר נקי מחומרים דוגמת סיליקון, מבקשים להבהיר כי "מדובר ברכיב מקובל ובטוח לשימוש במוצרי קוסמטיקה, התורם למראה שיער חלק ומבריק. משתמשות מסוימות מעדיפות מוצרים ללא סיליקון משיקולים קוסמטיים, למשל בשל הרגשה שהוא מכביד על שערן. כאמור ,המוצרים רגילים לחלוטין ובטוחים לשימוש, ועל כן ניתן להמשיך ולהשתמש במוצרים הנ"ל".

מדובר במוצרים הבאים: הרבל אסנס שמפו חלב קוקוס והרבל אסנס מרכך חלב קוקוס (400 מ"ל), הרבל אסנס שמפו שיקום שמן ארגן והרבל אסנס מרכך שיקום שמן ארגן (400 מ"ל), הרבל אסנס מרכך מסוג תות שדה ומנטה והרבל אסנס מרכך מסוג שמן מורינגה (400 מ"ל).

עם זאת, צרכנים שרכשו את המוצרים ואשר לא מעוניינים לעשות בהם שימוש, יכולים להחליף אותם במוצר שאינו מכיל סיליקון או לקבל פיצוי בפנייה למרכז השירות של החברה.