הסוף לשמועות: תאגיד השידור "כאן" חושף את זהות מנחי האירוויזיון

עכשיו זה רשמי: מנחי התחרות יהיו ארז טל ובר רפאלי • אסי עזר ולוסי איוב ינחו את האירוע מתוך הגרין רום

ארז טל / צילום: תמר מצפי
ארז טל / צילום: תמר מצפי

הסוף לשמועות: תאגיד השידור "כאן" חושף את זהות מנחי האירוויזיון, שייערך בחודש מאי הקרוב בתל-אביב. מנחי תחרות יהיו ארז טל ובר רפאלי

לצידם ינחו גם אסי עזר- הפעם בלי רותם סלע אלא עם מנחת הטלוויזיה של תאגיד "כאן", לוסי איוב. עזר ואיוב ינחו את האירוע מתוך הגרין רום, שבו שוהות המשלחות מהמדינות השונות לאורך כל התחרות.

כזכור, בתחילת ינואר פורסם כי בר רפאלי עשויה לעמוד לדין (בכפוף לשימוע) בגין החשד להעלמות מס בהיקף של עשרות מיליוני שקלים. לאור זאת נשמעו קריאות שלא לאפשר לדוגמנית להנחות את האירוויזיון. בתאגיד השידור הישראלי הוחלט שלא לפסול את רפאלי ולהעביר את ההחלטה לאיגוד השידור האירופי. כעת, כאמור, התקבל האישור הסופי.

חלק מהכרטיסים שיימכרו לקהל הרחב יכללו כניסה לגרין רום, אך אלה יהיו כרטיסים יקרים יותר. יצוין כי התאגיד עדיין לא הכריז על תחילת המכירה ועל מחירי הכרטיסים - פרטים אלה נחשפו מוקדם יותר בתחרויות קודמות. לפי הערכות, יהיו כ-3,000 כרטיסים לכל אחד מהאירועים: שני חצאי גמר, תחרות הגמר וחזרות גנרליות.

בשבוע הבא יגיע לתל-אביב ראש עיריית ליסבון, שם נערכה התחרות ב-2018, ויעניק את מפתח העיר לראש עיריית תל-אביב רון חולדאי בטקס, שבו תיערך גם ההגרלה שתקבע את חלוקת המדינות בשני חצאי הגמר. בדומה לישראל, לא בכל המדינות כבר נבחרו הנציגים שיעמדו על בימת האירוויזיון.

*** חזקת החפות: בר רפאלי לא הורשעה בכל עבירה, ועל כן היא זכאית ליהנות מחזקת החפות. לא ידוע כיצד ההליכים הפליליים יסתיימו, ויש לזכור כי נאשמים הם בחזקת חפים מפשע, כל עוד לא הורשעו בדין.