פרטנר שברה שיא במכירות יומיות של פרטנר TV

מייל פנימי שנשלח לעובדי פרטנר מספר על הצטרפות של 1,000 מנויים ביום אחד לשירותי הטלוויזיה של החברה

מנכ"ל פרטנר, איציק בנבנישתי, בהשקת שירות פרטנר TV / צילום: אמיר גוטפריד
מנכ"ל פרטנר, איציק בנבנישתי, בהשקת שירות פרטנר TV / צילום: אמיר גוטפריד

מייל פנימי שהוציאה פרטנר מציין כי לראשונה מאז הושק שירות פרטנר TV, הצטרפו אתמול (א') ביום אחד יותר מ-1,000 משקי-בית לשירות הטלוויזיה של החברה.

מדובר בנתון יוצא דופן בשוק הטלוויזיה וגם עבור פרטנר עצמה, שמדווחת, מאז השקת השירות לפני שנה וחצי, על קצב הצטרפות ממוצע של יותר מ-20 אלף משקי-בית בכל רבעון.

הנתון מתייחס למכירות שכוללות לפחות ממיר אחד, ובחברה ציינו בפני העובדים כי רוב המצטרפים לשירות אתמול, הצטרפו לחבילת הטריפל של החברה המציעה גם חיבור אינטרנט (ספק ותשתית) וטלפון ביתי.

ברקע למכירות המואצות בפרטנר, מתנהלים שני קמפיינים מקבילים - אחד בפרופיל גבוה של yes, הכולל הורדת מחיר דרסטית ל-99 שקל לחודש ל-3 חודשים או ל-89 שקל בהצטרפות באתר (ולאחר מכן קפיצה ל-199 שקל); וקמפיין שני של הוט, "מתחת לקו" בפרסום דיגיטלי, בו החברה מציעה שירותי טריפל במחיר של 189 שקל.

בפרטנר מסבירים כי העלאת המודעות על-ידי מתחרים לצורך השוואת שירותים ובדיקת תמורה ומחיר, דווקא מסייעת למכירות. בחברה מציינים כי זהו אחד הגורמים - לצד קמפיין "בית הנייר" בכיכובם של אלי קיציס ומריאנו אידלמן, המציע חצי שנה נטפליקס במתנה למצטרפים לפרטנר TV - שהביאו לשבירת השיא אתמול.

פרטנר דיווחה בחודש נובמבר על יותר מ-118 אלף משקי-בית שמחוברים לשירות הטלוויזיה פרטנר TV ועל גיוס של 23 אלף משקי-בית ברבעון השלישי, יותר מכל המתחרות שלה יחד. בכבלים ובלוויין המשיכו גם ב-2018 לדווח על נטישות, כאשר אלה מוצגות במידה מופחתת בשל המעבר של חלק מהלקוחות לשירותי הטלוויזיה על גבי האינטרנט שחברות אלה משווקות במקביל.