הצרכנים יסלחו? אחרי סרטון החולדות: מנכ"ל דומינו'ס פיצה מתנצל

בסוף השבוע הסעיר את הרשת סרטון שצילם עובר אורח, ובו נראות חולדות מתרוצצות בסניף דומינו'ס פיצה במרכז הכרמל ואוכלות מקערת קמח • מנכ"ל דומינו'ס, יוסי אלבז: "אני מבקש להתנצל מעומק הלב; סגרתי את הסניף, ואני מתחייב שלא נפתח אותו עד שנוודא שתקלה כזו לא תקרה שוב"

יוסי אלבז, מנכ"ל דומינו'ס פיצה / צילום: איל יצהר
יוסי אלבז, מנכ"ל דומינו'ס פיצה / צילום: איל יצהר

מנכ"ל דומינו'ס פיצה, יוסי אלבז, יוצא בהתנצלות פומבית בעקבות סרטון החולדות. נזכיר כי בסוף השבוע האחרון הסעיר את הרשת סרטון שצילם עובר אורח, ובו נראות חולדות מתרוצצות בסניף דומינו'ס פיצה במרכז הכרמל ואוכלות מקערת קמח.

הסערה הובילה את אלבז כעת, ימים ספורים אחרי "סרטון החולדות", להתנצל בפני הציבור בסרטון שהעלה לעמוד הפייסבוק של הרשת. יצוין כי מהרגע הראשון דומינו'ס לא הכחישה את הנראה בסרטון וטענה כי מדובר בסניף שאינו פעיל.

כעת מגיעה התנצלות בסרטון שכבר זכה לעשרות אלפי צפיות: "שמי יוסי אלבז. אני המנכ"ל והבעלים של רשת דומינו'ס פיצה בישראל. התחלתי להכין פיצות בדומינו'ס לפני 22 שנה. כמוכם, גם אני הזדעזעתי מהסרטון שעלה לרשת, בו נראו מזיקים בסניף מרכז הכרמל בחיפה. אני מבקש להתנצל על כך מעומק הלב. בעסק המוכר מזון ללקוחות - אין מקום לתקלות מסוג זה. סגרתי את הסניף, ואני מתחייב שלא נפתח אותו עד שנוודא שתקלה כזו לא תקרה שוב", כך אלבז.

עוד ציין אלבז כי "רשת דומינו'ס פיצה מעניקה שירות באחריות, במסירות ותוך הקפדה על תנאי התברואה והניקיון המחמירים ביותר למאות אלפי לקוחות מזה שנים רבות. אנחנו מאמינים בשקיפות מלאה אל מול לקוחותינו, המטבחים שלנו פתוחים תמיד לעיני כל. אין במקרה הקשה הזה כדי להעיד על הרצינות הרבה והסטנדרטים שמאפיינים את עבודתנו. אני מתחייב לפרט בפניכם בהמשך את שורת הפעולות שנקטנו וננקוט כדי למנוע ממקרה שכזה לחזור. האמון שלכם הוא הדבר החשוב לי מכל. אעשה הכול על-מנת להשיבו ולשמור עליו".

אלבז לא השתהה עם ההתנצלות המוצדקת הזו. אין מקום בעידן של היום לטייח ולהסתיר את האמת מהצרכנים שדורשים שקיפות מהחברות שעמן הם מצויים בהתקשרות, גם אם היא מסתכמת במגש של פיצה. המהלך של דומינו'ס הוא נכון ומספק מענה לדרישה זו.

כעת מה שנותר לראות הוא מתי הצרכנים הישראלים יביעו בחזרה את האמון לרשת, שחולשת על 33% מנתח השוק של רשתות הפיצה בישראל - אחרי ההתנצלות הזו יש להניח שזה יקרה מהר.