כחלון מפרגן לעמיר פרץ: "אחד האנשים המוסריים בפוליטיקה"

שר האוצר נאם אתמול בוועידת הסתדרות עובדי המדינה והתייחס בחמימות לח"כ מפלגת העבודה • "מי יתן וירבו כמוך במדינת ישראל"

משה כחלון/ צילום: רפי קוץ
משה כחלון/ צילום: רפי קוץ

שר האוצר משה כחלון מרגיש מספיק סוציאליסט כדי לפרגן למי שהיה פעם מנהיג העובדים של ישראל. בקטע וידאו קצר, שצולם אתמול בוועידת הסתדרות עובדי המדינה שהתקיימה בראשון לציון, אמר כחלון דברים כה חמים על בכיר מפלגת העבודה, ח"כ עמיר פרץ, עד שקשה היה להיזכר שמדובר בשני פוליטקאים מן הצדדים המנוגדים של המתרס הפוליטי.

כחלון אמר לפרץ, שישב בקהל: "זה לא סוד שאחד האנשים הערכיים המוסריים המתמידים בפוליטיקה, עמיר, זה אתה. אפשר להתווכח אבל הדרך הזאת מעוררת כבוד והשראה. עמיר זו השראה לראות אותך מגיל 27, 28, מהבר מצווה שלך הולך באותה הדרך ומגיע עד לאן שהגעת… כשאתה דיברת, אני הרגשתי את האולם".

כחלון, שתמצית הקמפיין הפוליטי שלו היא האיכפתיות והרגישות החברתית, מצא אתמול לנכון לפרגן לאחר על נושאים חברתיים. כרבע שעה קודם לכן, באותו האירוע, דיבר פרץ על הנושא של סיבסוד ארוחות לעובדי מדינה, ומדוע זה עדיף על תוספת לשכר, וכיצד דווקא זו היא מדיניות יותר שוויונית.

עמיר פרץ, ועידת אקונמיקס 2012 / צילום: תמר מצפי
 עמיר פרץ, ועידת אקונמיקס 2012 / צילום: תמר מצפי

כחלון המשיך ואמר לפרץ "מי יתן וירבו כמוך במדינת ישראל. במנהיגות שלנו, הוכחת את זה. אתה יודע שאני אומר זאת מעומק הלב. אני לא באתי מן העולם של ההסתדרות אבל האנושיות, החמלה, ההומניות מתחברות".

כחלון וכולנו עברו אתמול יום קשה במיוחד. אמו של יו"ר הסיעה, ח"כ רועי פולקמן, נעמי פולקמן יצאה ממטה המפלגה ונדרסה למוות בתאונת דרכים ברחוב יגאל אלון בתל-אביב מתחת למטה. כחלון השתתף באירוע בהסתדרות בשעות הבוקר, לפני ישיבת המטה. בהמשך עצרו בכולנו את הפעילות הפוליטית. מחר (ה') תתקיים ההלוויה של אמו של פולקמן.