האנליסט הבכיר יובל בן זאב מצטרף לדירקטוריון הלמן אלדובי גמל

בן זאב כיהן כמה שנים כמנהל מחלקת המחקר של כלל פיננסים - תפקיד שממנו פרש ב-2012, ובהמשך מכר יחד עם שותפיו, רונן ויסרברג ונאור אל חי, את חלקם בחברת כלל פיננסים ברוקראז' • הלמן אלדובי גמל נסחרת בבורסה באמצעות אג"ח בהיקף של כ-100 מיליון שקל

אנליסטים / צילום: Shutterstock
אנליסטים / צילום: Shutterstock

יובל בן זאב, בעברו אחד האנליסטים הבכירים בשוק ההון, מצטרף לדירקטוריון חברת הלמן אלדובי גמל של בית ההשקעות הלמן אלדובי, כדירקטור חיצוני.

בן זאב כיהן במשך כמה שנים כמנהל מחלקת המחקר של בית ההשקעות כלל פיננסים - תפקיד שממנו פרש ב-2012, ובהמשך מכר יחד עם שותפיו, רונן ויסרברג ונאור אל חי, את חלקם בחברת כלל פיננסים ברוקראז', שפעלה בין היתר בהפצת ומסחר ני"ע, מסחר באג"ח רשומות בחו"ל, מוצרים מובנים, פעילות עשיית שוק, שירותי מחקר ועוד. בסך הכל, לפי פרסומים קודמים, נהנו בן זאב וצמד שותפיו יחד מתגמולים בעלות כוללת של קרוב ל-100 מיליון שקל בכלל פיננסים ברוקראז'.

בן זאב מכהן כדירקטור בלתי תלוי בחברת המתכות סקופ משנת 2015, ובשנה שעברה מונה לדירקטור חיצוני בחברת ניהול תיקי ההשקעות אתגר של בנק מזרחי טפחות.

הלמן אלדובי גמל עוסקת בניהול קופות גמל, קרנות השתלמות ופנסיה והיא נסחרת בבורסה באמצעות אג"ח בהיקף של כ-100 מיליון שקל, בתשואה של כ-3.5%.