הכול נשאר במשפחה: נכדו של מיכאל שטראוס מצטרף לשיווק של חטיבת הקפה בחברה

שון קופלר, שמצטרף ליחידת השיווק של חטיבת הקפה של שטראוס בישראל, הוא האחיין של עפרה שטראוס, יו"ר החברה, ובנם של עירית שטראוס וליאון קופלר, בעלי רשת סופר-פארם • בעלי המניות אישרו את תנאי העסקתו, בעלות של 260 אלף שקל בשנה

שון קופלר / צילום: יוסי כהן
שון קופלר / צילום: יוסי כהן

מיכאל שטראוס מכשיר את דור העתיד של המשפחה בחברת המזון והמשקאות שבשליטתו, עם צירוף נכדו, שון קופלר, לעבודה ביחידת השיווק של חטיבת הקפה של שטראוס בישראל. קופלר הוא האחיין של עפרה שטראוס, המכהנת כיו"ר החברה, ובנם של עירית שטראוס וליאון קופלר, בעלי רשת סופר-פארם.

קופלר התחיל לעבוד בשטראוס בסוף 2018, וכעת בעלי מניות שטראוס אישרו תנאי העסקתו, הצפויים להגיע לכ-260 אלף שקל בשנה, על בסיס שכר חודשי של 12.5 אלף שקל ובונוס שנתי המבוסס על עמידה ביעדים של עד קרוב ל-3 משכורות.

בשטראוס מציינים כי קופלר עובד כרגע כחלק מצוות השיווק של חטיבת הקפה בישראל, ובהמשך צפוי להיות מנהל מותג בחטיבה זו. עוד מציינים בשטראוס כי קופלר ניהל בעבר פרויקטים בשיווק בחברת יוניליבר באנגליה וכן "הוביל את תחום השיווק בצוות ההקמה של סטארט-אפ קנדי בתחום הקנאביס הרפואי".

בשטראוס מעריכים כי בהמשך, עלות העסקתו השנתית של קופלר תוכל להגיע לכ-300 אלף שקל, במקרה של העלאות שכר.

בתחילת השנה אישרו בעלי מניות שטראוס את תנאי העסקת מנכ"ל הקבוצה, גיורא בר-דעה, בעלות שנתית מוערכת של קרוב ל-6 מיליון שקל, קרוב למחצית הסכום עלות שכר (כ-2.7 מיליון שקל), והיתר תגמול מנייתי ומענק. בר-דעה (66) מונה לתפקיד מנכ"ל שטראוס בחודש ספטמבר האחרון, במקומו של גדי לסין, אחרי שכיהן כמשנה למנכ"ל במשך כמה שנים ובתפקידים בכירים נוספים בקבוצה.