הח"כית לשעבר יפעת קריב מצטרפת לדירקטוריון חברת קנאביס

עם מינויה לדירקטוריון חברת קנביט מצטרפת קריב לח"כית והשרה לשעבר אורית נוקד, המכהנת כבר כמה חודשים כדירקטורית בלתי תלויה בחברה

אסי טוכמאייר וברק רוזן / צילום: איל יצהר
אסי טוכמאייר וברק רוזן / צילום: איל יצהר

עוד דמות פוליטית בעברה מצטרפת לעסקי הקנאביס, והפעם מדובר בחברת הכנסת לשעבר יפעת קריב, שמונתה לדירקטורית בחברת קנביט. קנביט היא חברת קנאביס חדשה יחסית, שמוזגה באחרונה לשלד הבורסאי הון החזקות, והיא פועלת להקמת חוות גידול בשטח במועצה האזורית תמר, שבסמוך לים המלח. בעלי המניות העיקריים בחברה הם המנכ"ל ירון רצון, היו"ר עמינדב ססלר והדירקטור שרון אדיב. בסוף חודש ינואר חתמה קנביט על הסכם לגיוס 24 מיליון שקל מקבוצה של משקיעים פרטיים, בהובלת ברק רוזן, המחזיק בשליטה בחברת הנדל"ן ישראל קנדה יחד עם שותפו אסי טוכמאייר, ואילו קריב מכהנת כיום כמנהלת התחדשות עירונית בישראל קנדה.

בקנביט ציינו כי תחילת כהונתה של קריב בתפקיד כפופה לקבלת אישור היק"ר (היחידה לקנאביס רפואי של משרד הבריאות). קריב (46) כיהנה כח"כית בכנסת מטעמה של מפלגת יש עתיד בין השנים 2013-2015 וטרם הצטרפותה לישראל קנדה שימשה כסמנכ"לית פיתוח עסקי וחברת הנהלה בחברת כוח האדם דנאל. עם מינויה מצטרפת קריב לח"כית והשרה לשעבר אורית נוקד, המכהנת כבר כמה חודשים כדירקטורית בלתי תלויה בקנביט ולאהוד ברק שנמצא כבר שבועות ארוכים בכותרות בעקבות מינויו ליו"ר חברת אינטרקיור, שהודיעה גם היא בחודשים האחרונים על כניסה לפעילות בתחום הקנאביס, ואשר מנייתה זינקה ביותר מ-3,000% מחודש יוני האחרון בעקבות כך.