ישרוטל יוצאת למכרז על תקציב הפרסום והדיגיטל

תקציב הפרסום של רשת מלונות ישרוטל, שטופל קודם לכן באדלר-חומסקי, עומד על כ-8 מיליון שקל • עם משרדי הפרסום שעלו לשלב הגמר במכרז נמנים ענבר-מרחב G וליאו ברנט • אדלר-חומסקי צפויים להתמודד במכרז ולהילחם להשאיר את התקציב במשרד

מלון ישרוטל ים המלח / צילום: מתוך אתר המלון
מלון ישרוטל ים המלח / צילום: מתוך אתר המלון

תקציב הפרסום של רשת מלונות ישרוטל יוצא למכרז - כך נודע ל"גלובס". לאחר שהרשת פנתה למספר משרדי פרסום וקיימה עמם פגישות, כעת צפוי להיערך שלב נוסף שאליו זומנו 3 משרדים שיתבקשו להציג מצגות קריאייטיב. עם משרדי הפרסום שעלו לשלב הגמר נמנים ענבר-מרחב G וליאו ברנט.

תקציב הפרסום של רשת מלונות ישרוטל עומד על כ-8 מיליון שקל. לרשת יש היסטוריה של התקשרויות ארוכות-טווח עם משרדי פרסום. התקציב טופל באדלר-חומסקי במשך 8 השנים האחרונות, וקודם לכן הוא טופל שנים ארוכות במשרד הפרסום JWT ישראל.

התקציב הגיע לאדלר-חומסקי לאחר מכרז לא שגרתי: הרשת פנתה למספר נכבד של משרדים, מ-20 הגדולים, שהוזמנו לשלוח חומרים קריאטיביים, ומהם נבחרו 5 משרדים שהתמודדו על התקציב. בשלב הגמר התמודדו על התקציב משרדי הפרסום מקאן-אריקסון, אדלר-חומסקי וגליקמן-נטלר-סמסונוב, והדגש בשלב זה היה על מצגות דיגיטל, אף שבשלב הבריף למכרז כלל לא הושם דגש על תחום זה. ההתמקדות בדיגיטל הייתה אות המסמן את הבאות: די מהר הלכה ההשקעה באמצעי הפרסום המסורתיים וירדה ולעומתה גדלה משמעותית ההשקעה בדיגיטל, שחלק נכבד ממנה לא נעשה באמצעות אדלר-חומסקי.

עתה הוחלט ברשת לחבר לספק אחד את תקציב הדיגיטל ותקציב הפרסום ובאותה הזדמנות לקיים מכרז מחודש על התקציב. בין המשרדים המועמדים כעת לא כולם ששים להמשיך לשלב הבא, שכן מדובר בתקציב עתיר פעילות BTL ודיגיטל (בעיקר גוגל ופייסבוק), שאינם נחשבים לרווחיים. בנוסף, לרשת ישרוטל יש הסכמים ישירים עם המדיה - שמצמצמים את האפשרות של משרדי הפרסום להרוויח גם בתחומים אחרים.