חברת מעברות תאשר בחודש הבא את מיניו של אריק שור כיו"ר

בעלי מניות חברת התעשייה מעברות צפויים להתכנס בחודש הבא לאשר את מינויו של אריק שור כיו"ר החברה, בהיקף משרה של 40%, בה הוא צפוי ליהנות ממשכורת חודשית שתעמוד תוך זמן קצר על 45 אלף שקל

אריק שור / צילום: תמר מצפי
אריק שור / צילום: תמר מצפי

בעלי מניות חברת התעשייה מעברות צפויים להתכנס בחודש הבא לאשר את מינויו של אריק שור כיו"ר החברה, בהיקף משרה של 40%, בה הוא צפוי ליהנות ממשכורת חודשית שתעמוד תוך זמן קצר על 45 אלף שקל.

מזימון האסיפה שפרסמה מעברות עולה כי החברה מבקשת לשלם לשור תגמול חודשי התחלתי של קרוב ל-37 אלף שקל, צמוד למדד, שלפי מעברות יועלה תוך עד חצי שנה ממועד כניסתו לתפקיד ל-45 אלף שקל, בכפוף לקבלת האישורים הנדרשים. זאת בנוסף לתגמול הוני שייקבע בהמשך בהתאם למדיניות התגמול המעודכנת של החברה.

עוד צפוי שור ליהנות מבונוס שנתי מקסימלי של עד שלוש משכורות חודשיות בהתאם לעמידה ביעדים, וכן מהחזר הוצאות. במעברות מעריכים את עלות העסקתו השנתית של שור בכ-550 אלף שקל, על בסיס דמי הניהול הראשוניים שהציגו וללא תגמול הוני.

ועדת התגמול ודירקטוריון מעברות ציינו בין היתר כי התגמול המוצע לשור נקבע "בשים לב לכישוריו, מומחיותו וניסיונו העסקי והמקצועי רב השנים, ובהתחשב בחלקיות המשרה".

שור (63), כיהן כמנכ"ל חברת תנובה בין השנים 2009-2016, ומכהן היום בין היתר כיו"ר חברת תדביק וכדירקטור בחברת האנרגיה פז.

מעברות, שבשליטת קיבוץ מעברות, עוסקת בייצור, יבוא ושיווק תוספי תזונה, ויטמינים ומינרלים, וכן מזון ומוצרים לחיות מחמד, והיא נסחרת בשווי של כ-400 מיליון שקל, אחרי שמנייתה עלתה באחוזים בודדים מתחילת השנה.