חיפה | פודקאסט

לרכוש דירות בתור תחביב: כך הפכתי לבעל נכסים ביוון

גל שלו משקיע בנדל"ן כבר 30 שנה • אחרי רווח גדול שהשיג בהשקעה בדירה קטנה בשכונת בת גלים החיפאית, המשיך לפתח את ה"תחביב", וכיום הוא משכיר שתי דירות באתונה ומחפש את ההשקעה הבאה • איך הופכים תחביב להכנסה יפה? • האזינו לפרק השלישי בסדרת הפודקאסטים "כסף בקיר"

בית ביוון / צילום: shutterstock
בית ביוון / צילום: shutterstock

"השקעת הנדל"ן הראשונה שלי הייתה ממש איך שנכנסתי לקבע", מספר גל שלו ממושב חוגלה, שמצהיר על עצמו כ"יזם בנשמה". לדבריו, אחרי שהשתחרר משירות קבע ארוך בחיל הים, הקים שתי חברות בתחום התוכנה, ובמקביל טיפח כל העת את ה"תחביב", כך הוא מכנה את השקעות הנדל"ן שלו, בשיחה שקיימנו עמו לאחרונה במסגרת פודקאסט הנדל"ן של גלובס, "כסף בקיר".

מה אתה מחפש כמשקיע?

"לזהות הזדמנויות, בדגש על מקום מסוים שעתיד להתפתח. כדוגמה אני הייתי בין הראשונים שקנו בעיר מודיעין כשהיא קמה, וזיהיתי פוטנציאל של עיר שהולכת לקום, ומן הסתם הערך של הנכסים יעלה בצורה משמעותית. היום ביוון יש לי שתי דירות. אני למעשה זיהיתי לפני קצת יותר משנה שהשוק ביוון באמת קרס בצורה אפילו לא הגיונית, זאת אומרת מחירי הנדל"ן, הנכסים שם, הגיעו לערך הרבה יותר נמוך מעלות הבנייה שלהם, ושמתי דגש על אתונה, זה מקום שיש בו תיירות מאוד מאוד גבוהה".

לפרקים נוספים:
לרכוש דירה במקום טיול אחרי צבא
"אני לא מוכר את הדירה להשקעה כי המחירים בעלייה