מהירה יותר, חזקה יותר: Wix משווקת שיפור תשתיתי באמצעות גיבורת-העל החדשה "קפטן מארוול"

Wix Turbo ישפיע על מהירות הטעינה של כל vאתרים שנבנו באמצעות Wix • "מי אם לא קפטן מארוול יכולה לייצג את מה שהשגנו עם Wix Turbo. הקמפיין הזה מראה את המהירות, החוזקה והעוצמה שאנחנו מחדירים למותג ולמוצר שלנו"

קפטן מארוול ל־wix / צילום: מסרטון החברה
קפטן מארוול ל־wix / צילום: מסרטון החברה

חברת האינטרנט הישראלית Wix חוברת לגיבורת-העל החדשה "קפטן מארוול" כדי לשווק את השיפור התשתיתי שעליו היא מדווחת היום (ב'), שנקרא Wix Turbo. בחברה מציינים כי מדובר בשיפור שישפיע על מהירות הטעינה של כל אתרי Wix, וכי הפלטפורמה של החברה מאפשרת כעת לאתרים שנבנו בעזרתה להיטען מהר מאי פעם.

Wix , שנוסדה ומנהלת על-ידי אבישי אברהמי, מספקת פלטפורמה להקמה ולניהול של אתרי אינטרנט, והיא פונה בעיקר לעסקים קטנים ובינוניים. החברה חברה לאולפני מארוול, כך ש"קפטן מארוול" - גיבורת על מהסרט שעולה בקרוב לאקרנים, המייצגת לדברי החברה דמות נשית חזקה, כוח, מהירות, סיבולת וכושר התמדה - תסייע לחברה להפיץ את הבשורה על Wix Turbo.

בחברה מציינים ש-Wix Turbo הוא אוסף של שדרוגים מוצריים, תוצאה של פיתוח טכנולוגיה המייעלת את עבודת הדפדפן מבלי להתפשר על יכולות או חוויית משתמש. עוד הוסיפו, כי הגולשים באתרי Wix יראו תמונות וסרטונים נטענים מהר יותר, וכי כל אתרי Wix עברו אופטימיזציה עבור ביצועי Java Script, כדי שייראו מדויקים. נוסף על כך, Wix דיווחה שהגדילה את קיבולת הנתונים והביצועים של התשתית הגלובלית שלה.

"Wix מהירה מאי פעם, ורצינו שהמסר הזה יצבור תהודה ברחבי העולם", אמר עומר שי, סמנכ"ל השיווק של Wix. "מי אם לא קפטן מארוול יכול לייצג את מה שהשגנו עם Wix Turbo. הקמפיין הזה מראה את המהירות, החוזקה והעוצמה שאנחנו מחדירים למותג שלנו ולמוצר שלנו. בעינינו, הלקוחות שלנו הם גיבורי-העל, והמטרה שלנו תמיד הייתה לתת להם את הכוח והמהירות על מנת להצליח".

Wix נסחרת בנאסד"ק בשווי של 5.4 מיליארד דולר. החברה כבר נסקה לשווי שיא של 6.1 מיליארד דולר רק לפני כמה ימים, אך מאז פרסום הדוחות הכספיים ל-2018 והתחזית ל-2019, המניה נחלשה ואיבדה כ-11% מערכה.

החברה סיכמה את 2018 עם צמיחה של 42% ל-604 מיליון דולר, צמצמה את ההפסד הנקי החשבונאי שלה (לפי כללי GAAP) ב-34% ל-37.1 מיליון דולר, ועברה לרווח נקי של 51.3 מיליון דולר על בסיס Non-GAAP, בניכוי סעיפים חשבונאיים שונים ובראשם התגמולים ההוניים לעובדים.