זאת ציפור? זה מטוס? לא! זאת אלכסנדריה אוקסיו-קורטז

נציגת בית הנבחרים הדמוקרטית הצעירה קיבלה בשישי האחרון מחווה לא צפויה - דמותה תככב בחוברת קומיקס סאטירית, בה היא תילחם ברפובליקנים באמצעות כוחות על

אלכסנדריה א' קורטז/ צילום:רויטרס
אלכסנדריה א' קורטז/ צילום:רויטרס

אלכסנדריה אוקסיו-קורטז נלחמת בממסד האמריקאי, הפעם בגרסת הקומיקס. דמותה של נציגת בית הנבחרים האמריקאית הצעירה מניו יורק תופיע בקומיקס בכיכובה, כך הודיעה ההוצאה לאור Devil's Due Publishing ביום שישי האחרון.

דמותה של אוקסיו-קורטז תככב בחוברת קומיקס סאטירית בשם "אלכסנדריה אוקסיו-קורטז וחברי השנה הראשונה" כלוחמת-על מוושינגטון, כאשר הביטוי שנה הראשונה מתייחס לוותק של אוקסיו-קורטז וחבריה הצעירים לבית הנבחרים. שם החוברת הראשונה בסדרה יהיה "New Party who dis?" - עקיצה שאוקסיו-קורטז מרבה לשחרר בטוויטר למי שמעז להתלונן בפניה שהיא מחריבה את המפלגה הדמוקרטית עם סוציאליזם.

עטיפת הקומיקס שיבוסס על אלכסנדריה אוקסיו-קורטז / צילום: Devil's Due Publishing
 עטיפת הקומיקס שיבוסס על אלכסנדריה אוקסיו-קורטז / צילום: Devil's Due Publishing

בשער הראשי של החוברת אלכסנדריה אוקסיו-קורטז מופיעה עם טלפון חכם בידה מעל פיל אדום בחליפה, סמל המפלגה הרפובליקנית, שנראה מעולף לאחר מפגש עם נציגת בית הנבחרים שהפכה לגיבורת-על. בגרסה אחרת של השער, אוקסיו-קורטז מופיעה לבושה בבגדי לוחמת בהשראת וונדרוומן כשאת הטלפון החכם בידה מחליפה חרב.

אלכסנדריה אוקסיו-קורטז
 אלכסנדריה אוקסיו-קורטז

בהודעתה מסרה חברת Devil's Due שהחוברת, שעתידה לצאת ב-15 במאי, תכלול סדרה של הרפתקאות בהן תפיל אוקסיו-קורטז את הממשלה האמריקאית מבפנים. החברה הדגישה כי למרות שנציגת בית הנבחרים הצעירה היא חובבת קומיקס, אוקסיו-קורטז לא תמכה בפרויקט בשום צורה.

אלכסנדריה אוקסיו-קורטז אינה הפוליטיקאית הראשונה ש-Devil's Due מאיירים, לפני יותר מעשור הוציאה החברה את הקומיקס "ברק הברברי" שהציג את הנשיא לשעבר ברק אובמה כלוחם ברברי.

חלק מהרווחים מחוברות הקומיקס יתרמו לתמיכה בצבא ארה"ב דרך אירגונים ללא רווח ולחברה המספקת שירותי עריכת דין למהגרים.