מה היה הציוץ הראשון של טל רוסו ומי הנעקב היחידי שלו?

מספר 2 של אבי גבאי, האלוף במיל' טל רוסו, הצטרף היום לרשת טוויטר • ברקע, עדיין לא ברור אם האלוף לשעבר יוכל להתמודד בבחירות הקרובות כיוון שלא חלפו שלוש שנים מתום כהונתו כמפקד פיקוד העומק • יו"ר ועדת הבחירות ביקש מהעבודה התייחסות עד 3 במארס

אבי גבאי צירף את טל רוסו למקום ה 2 במפלגת העבודה / צילום: טל שניידר
אבי גבאי צירף את טל רוסו למקום ה 2 במפלגת העבודה / צילום: טל שניידר

הרכש הלוהט של אבי גבאי, האלוף במיל' טל רוסו, שגויס למפלגת העבודה רק לפני כשבוע וכבר מעורר בעיות במערכת הבחירות, פתח היום (ג') חשבון טוויטר וצייץ את ציוצו הראשון.

מספר שתיים של גבאי העלה תמונה של חוגר המילואים שלו, מטושטש כמובן, עם הכיתוב "בטוויטר כבר 5 דקות. משוחרר כבר 5 שנים".

עדת הצייצנים מיהרה לאחל בהצלחה לצייצן הצעיר. בין המברכים היו מלך זילברשלג שהתבדח על השירות הצבאי הלא מורגש שלו, והמשתמש הסאטירי "שגרירות ארמנבייג'אן בישראל" שאיחל לאלוף לשעבר שלום מהשגרירות הפיקטיבית.

אגב, בדקנו והאדם היחיד שרוסו עוקב אחריו ברשת החברתית הוא לא אחר מאשר אבי גבאי, יו"ר המפלגה.

נזכיר כי רוסו מצטרף לנבחרת הביטחוניסטים לכאורה של מפלגת העבודה שכוללת את עמר בר-לב, אסף אגמון ואף את שר הביטחון לשעבר עמיר פרץ. גבאי עשה מאמצים רבים על מנת להראות שיש מי בנבחרת של המפלגה שיכול להתמודד עם איומים ביטחוניים, למרות שיוכה לשמאל. עם זאת, ייתכן שוועדת הבחירות תפסול את מועמדותו של רוסו כמספר 2 בעבודה, כי לא חלפו שלוש שנים מתום כהונתו כמפקד פיקוד העומק, בדרגת אלוף. מפלגת העבודה נתבקשה על ידי השופט חנן מלצר, יו"ר ועדת הבחירות, להגיב לבעייתיות זו עד 3 במארס. בנתיים, כל מה שהאלוף לשעבר יכול לעשות הוא צייץ, עד שהיו"ר גבאי ימצא פתרון.