כחלון מאגף את נתניהו מימין: "כולנו תתנגד לתכנית טראמפ"

כך אמר הערב שר האוצר ויו"ר מפלגת כולנו בנאום בעצרת בחירות בראשון לציון • הוא סיפר כי נפגש עם בכירים פלשתינים בשנים האחרונות והתרשם שאפשר לשתף פעולה איתם בנושאי כלכלה ובטחון, אך הם לא יסכימו לשלום גם אם ניתן להם את הכל

משה כחלון / צילום: שלומי יוסף
משה כחלון / צילום: שלומי יוסף

שר האוצר ויו"ר כולנו מאגף את נתניהו מימין ומכריז הערב כי כולנו תתנגד לתכנית טראמפ אם יהיה בה ויתור על חלקים מירושלים או חזרה לקווי 67. בנאום בעצרת בחירות בראשון לציון חזר כחלון על אמירת אהוד ברק בזמנו "אין פרטנר לשלום" . הוא סיפר כי נפגש עם בכירים פלשתינים בשנים האחרונות והתרשם שאפשר לשתף פעולה איתם בנושאי כלכלה ובטחון, אך הם לא יסכימו לשלום גם אם ניתן להם את הכל, דברי כחלון.

כחלון האשים את בכירי הבנקים למנהלי חברות הבניה הגדולות כי הם פועלים למנוע ממנו לחזור לעבודה משרד האוצר. כך האשים את מנכל חברת אזורים כי קרא לציבור למנוע מכחלון להיכנס לכנסת כדי שתכנית מחיר למשתכן תבוטל והקבלנים יחזרו לחגוג ולהרויל מיליונים. הוא מתח ביקורת גם על אבי ניסנקורן שהצטרף לכחול לבן, ומבקש להיות שר אוצר. מבלי להזכיר בשמו אמר כחלון כי הנושא הכלכלי היחידי שדיבר עליו היה ביטול תכנית מחיר למשתכן, כדי לסייע לחבריו הקבלנים.