חברת הסלולר We4G יוצאת עם חבילות חדשות לכל החיים

לאחר שסיימה את המבצע שליווה אותה מיום השקתה, במסגרתו הציעה 40 ג'יגה בחבילת סלולר לכל החיים בתמורה ל-29 שקל לחודש - החברה משיקה חבילה לכל החיים משודרגת ב-33 שקל לחודש עם 80 ג'יגה, הכוללת גם 200 דקות לחו"ל

לוגו We4G
לוגו We4G

חברת הסלולר We4G של חזי בצלאל מעדכנת היום (א') את מבנה החבילות שלה, לאחר שסיימה את המבצע שליווה אותה מיום השקתה, ובמסגרתו הציעה 40 ג'יגה ביט בחבילת סלולר לכל החיים בתמורה ל-29 שקל לחודש. היום משיקה החברה חבילה לכל החיים משודרגת ב-33 שקל לחודש עם 80 ג'יגה, הכוללת גם 200 דקות לחו"ל.

ארבע חבילות הסלולר שהחל מהיום יוצעו לציבור הרחב הן:

חבילת הדגל - חבילת סלולר לכל החיים, תוצע ב-33 שקל לחודש ללא הגבלה, עם 80 ג'יגה לגלישה והטבה קבועה של 200 דקות לחו"ל ליעדים נבחרים. בנוסף, לקוחות שיצטרפו לחבילה עד חג הפסח יקבלו באופן חד-פעמי 1 ג'יגה לגלישה בחו"ל במתנה בנסיעה הבאה.

חבילה 2 - חבילת סלולר ב-29 שקל לחודש ללא הגבלה, עם 40 ג'יגה, תוצע מעתה למשך 3 שנים במחיר קבוע ולאחר מכן במחיר של 55 שקל לחודש.

חבילה 3 - חבילת סלולר ב-24 שקל לחודש ללא הגבלה, עם 20 ג'יגה, במחיר קבוע לשנתיים ולאחר מכן במחיר של 49.90 שקל לחודש.

חבילה 4 - ללא שינוי - חבילת סלולר ב-19 שקל לחודש ללא הגבלה, עם 10 ג'יגה גלישה, במחיר קבוע לשנתיים ולאחר מכן במחיר של 49.90 שקלים לחודש (החבילה הקיימת ממשיכה).

יעקב נדבורני, מנכ"ל החברה, מסר: "כפי שהתחייבתי כשנכנסנו לשוק הסלולר, תמיד נציע חבילה משתלמת לכל החיים, היות שאנו מאמינים שהצרכן הישראלי מעוניין בסלולר מהיר ואמין, במחיר אטרקטיבי, עם ודאות, הגינות ושקיפות, ללא כאבי ראש של מחירים משתנים וקופצים".

לדבריו, "התפיסה של חבילה לכל החיים במחיר קבוע שלא משתנה לעולם הוכיחה את עצמה, הלקוחות מצביעים ברגליים, וזו ללא ספק חבילת הדגל שלנו. בנוסף, היות שלציבור הרחב ישנם צרכים שונים, החלטנו להגדיל את היצע החבילות, על-מנת שכל אחד יוכל למצוא את החבילה המתאימה לו".