הסיסמה האמיתית: זה ביבי או בני!

"זה או ביבי או טיבי"? כמה זלזול יכולים להפגין ראשי הליכוד במצביעיהם?

בני גנץ, בנימין נתניהו / כדיה לוי, מאיר אמירי
בני גנץ, בנימין נתניהו / כדיה לוי, מאיר אמירי

"זה או ביבי או טיבי" - זהו המזמור החדש שנשמע בקול גדול מפי חברי הליכוד בימים האחרונים. לצאת נגד הערבים במערכות בחירות הפך כבר מזמן לבון-טון של הליכוד בראשות בנימין נתניהו - זה ידוע וזכור ("הערבים נוהרים...").

אבל ההצהרה שהבחירות האלה הן לא פחות מאשר על "זה או ביבי או טיבי", היא בגדר זלזול בוטה במצביעי הליכוד. מה הם ילדים קטנים? האם זהו טיעון רציני? גם שונאי ערבים מבוחרי "ביבי בכל מחיר", צריכים להיעלב מהזלזול של נתניהו באינטליגנציה שלהם.

לאן נעלמה הזקנה במסדרון

חשבנו לתומנו שהבחירות האלה הן על המצב הקשה בבתי החולים והזקנה במסדרון; שהן על מצב בדרום שמזה כשנה בוער שם הגבול ונמצא תחת הפגנות ברוטליות של החמאס; שהן על יוקר המחיה; על הדרת נשים באוניברסיטאות ובצבא; שהן על היוקר הגואה של הדיור; על תחבורה ציבורית בשבת עבור מי שאין לו הכסף להחזיק מכונית; על הנכים וניצולי השואה. אבל "זה או ביבי או טיבי"? כמה נמוך יכולים ראשי הליכוד לצלול וכמה זלזול הם יכולים להפגין מול מצביעיהם?

היום התפרסם ב-"Ynet" סיפורו הנוגע ללב של ד"ר איתן. מדובר ברופא בבית החולים שיבא, שנקלע עם בנו לכפר פלסטיני. כשרכבם נרגם באבנים יצאו אליהם שניים מבני הכפר, הכניסו אותם לביתם עד שחולצו בביטחון. ד"ר איתן השיב להם טובה כשהצליח להעביר קרובת משפחה של הפלסטינים לבית חולים שיבא לטיפול. להזכירנו: כן, יש מחבלים ויש ערבים ששונאים אותנו, כפי שיש ישראלים ששונאים אותם. אבל, גם פה וגם שם ישנם שוחרי שלום, אנשים עם מצפון וערכים הומניים בסיסיים.

מי מואשם בפלילים?

אז, לא. זה לא "או ביבי או טיבי"! זה או שלטון של אנשים ישרים והגונים, שטובת העם באמת עומד לנגד עיניהם או המשך שלטון שבראשו עומד אדם שחשוד בעבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים.

כפי שכתב אחד הגולשים בפייסבוק: "ההשוואה בין טיבי לביבי אינה במקומה - טיבי לא גנב ולא לקח שוחד לכאורה".

קלות ההשמצה של רגב

מירי רגב, שרת התרבות השנויה במחלוקת, אמרה שהיא מאמינה למתלוננת בת ה-14 נגד בני גנץ בן ה-17. למה? ככה! מה עם איזו הוכחה קטנה? בשביל להשמיץ - רגב לא צריכה את זה.