הכנה לסיבים: פרטנר מרחיבה את שיווק תשתית "פרטנר פייבר" ברחבי הארץ

מציעה ללקוחות נרשמים התחייבות למחיר קבוע עבור מהירות של פי חמישה בעת החיבור לסיב

מנכ"ל פרטנר, איציק בנבנישתי / צילום: יונתן בלום
מנכ"ל פרטנר, איציק בנבנישתי / צילום: יונתן בלום

חברת פרטנר החלה במהלך חדש לקידום המודעות לנושא הסיבים האופטיים.

בשבוע שעבר פרטנר יצאה במהלך שיווקי ממוקד הכולל חבילות "Fiber Ready" חדשות, ייעודיות ללקוחות שנמצאים על תוואי ההתקדמות המתוכנן של הפרישה, ומציעה להם להצטרף כבר עכשיו לאינטרנט רגיל בפרטנר במחיר אטרקטיבי, ולקבל מהירות עד פי 5 ללא תוספת מחיר כשיחוברו בקרוב לאינטרנט על גבי סיבים.

בהצעה החדשה, לקוח שיתחבר דרך פרטנר לאינטרנט רגיל בתוכנית "Fiber Ready" במהירות של 100 מגה כולל ספק ותשתית, ישלם 95 שקל לחודש, וכשהסיבים של פרטנר יגיעו עד הבית שלו, הלקוח יוכל לקבל מהירות של עד 500 מגה באותו המחיר.

כך גם לגבי חבילות של 40 מגה ו-200 מגה - ההצטרפות לתוכנית Fiber Ready היא ללא כל התחייבות מצד הלקוח, והיא תאפשר לו לקבל עד פי 5 מהירות על גבי סיבים באותו המחיר ששילם עבור אינטרנט "רגיל".

המחיר קבוע לשנתיים באינטרנט הרגיל. כשהסיבים מגיעים תינתן התקנה בחינם, ואחרי שנה בסיבים המחיר עולה ב-20 שקל, כמו בכל חבילות האינטרנט.

בשבועות האחרונים, בהמשך להחלטת משרד התקשורת לחייב את בזק לאפשר לחברות להשחיל סיבים אופטיים בתשתית הפסיבית של בזק ללא צורך בחפירה של גוב נוסף בצמוד לגוב קיים של בזק, הורחבה הפרישה של פרטנר בשכונות נוספות בערים ברחבי הארץ, בהן שכונות רבות בבאר-שבע, תל-אביב, הרצליה ועוד. היכולת להתקדם בפרישה במהירות וללא צורך לחפור במדרכות העיר, מאפשרת התקדמות מהירה יותר ברחבי הערים ובשכונות הוותיקות.

על-פי הדיווח האחרון של החברה מחודש נובמבר, פרטנר מגיעה עם תשתית "פרטנר פייבר" ליותר מ-250 אלף משקי-בית ברחבי הארץ, שיכולים להתחבר לאינטרנט במהירות גלישה של עד 1,000 מגה.