גולן טלקום מנסה את כוחה עם חבילה ללא הגבלת זמן ב-29 שקל

יוצאת במבצע מוגבל לשבוע ימים לחבילה עם 100 ג'יגה גלישה ללא הגבלת זמן במחיר קבוע, בניסיון להתחרות ישירות ב-We4G שהעלתה השבוע את מחיר החבילה הדומה שלה ל-33 שקל • לקוחות קיימים יידרשו לשלם, בעת המעבר לתוכנית החדשה, תוספת תשלום חד-פעמית של 25 שקל לכל קו

לוגו גולן טלקום
לוגו גולן טלקום

ההחלטה של We4G להמשיך ולהתמקד בחבילות סלולר עם מחיר קבוע לכל החיים, מסתמנת כהחלטה שמטרידה את יתר השחקנים וטורדת את מנוחת הפעילים בשוק הסלולרי. היום (ד') הודיעה גולן טלקום בתגובה לעדכון המחירים השבוע של We4G כי היא תציע בתגובה חבילת סלולר עם 100 ג'יגה גלישה ב-29 שקל לחודש, ללא הגבלת זמן והחל מהקו הראשון, וזאת לתקופה של שבוע. 

עם זאת, נציין כי לקוחות קיימים יידרשו לשלם, בעת המעבר לתוכנית החדשה, תוספת תשלום חד-פעמית של 25 שקל לכל קו - דבר אותו החברה לא הזכירה בהודעתה לעיתונות. 

התגובה של גולן טלקום באה יומיים לאחר שאקספון We4G העלתה את מחיר החבילה העיקרית שלה מ-29 ל-33 שקל, ולאחר שהתברר סופית כי הניסיון להעלות מחירים בשוק הסלולר קרס. היום הודיעה חברת גולן טלקום על המבצע החדש שלה עד ל-14 במרץ. בנוסף, לקוחות חדשים שמתניידים לגולן יקבלו גם חבילת חו"ל מתנה, אך החברה לא ציינה את שווי ההטבה. 

לדברי גולן טלקום, המבצע החדש תוקף את We4G במשבצת שפינתה ומחזיר לגולן את הבכורה בתחום החבילות הזולות והמשתלמות בשוק. רק נציין כי גם 012 מובייל נמצאת עם חבילת סלולר ב-29 שקל לחודש עם 50 ג'יגה גלישה מבצע לשנה.