קמטק קיבלה הזמנות בסך 9 מיליון דולר מיצרנית גדולה של זיכרונות DRAM

קמטק צפויה לספק את המערכות במהלך הרבעון הראשון והשני של השנה • רמי לנגר, COO של קמטק: "אני מאוד מרוצה מההזמנה המשמעותית הזאת מצד יצרנית DRAM מובילה"

קמטק, יצרנית מערכות הבדיקה לתעשיית הסמיקונדקטור, מדווחת היום על הזמנה בסכום כולל של כ-9 מיליון דולר לאספקת מערכות שלה למדידת 3D ובדיקת 2D מיצרנית גדולה של זכרונות DRAM, ששמה לא דווח. קמטק  ציינה שהיא צפויה לספק את המערכות במהלך הרבעון הראשון והשני של השנה. החברה בניהולו של רפי עמית נסחרת במקביל בנאסד"ק ובבורסה של תל אביב, ושווי השוק שלה הוא 312 מיליון דולר.

לדברי רמי לנגר, COO של קמטק, "אני מאוד מרוצה מההזמנה המשמעותית הזאת מצד יצרנית DRAM מובילה. המערכות ישמשו למדידת 3D בדיוק גבוה, ותפוקה גבוהה ביותר, וכן ליישומי בדיקת 2D. הזמנה זו ממחישה כי יכולות בדיקת ה-2D שלנו הוכיחו עצמן כתחרותיות ביותר וכתוצאה מכך אנו ממשיכים להגדיל את נתח שוק שלנו בסגמנט זה".

המנכ"ל עמית מסר כי "בעוד מחירי זיכרונות ה-DRAM מצויים תחת לחץ מסוים, המעבר למארזים מתקדמים נמשך ומונע על ידי הדרישות הטכנולוגיות לתפוקה גבוהה יותר וצריכת אנרגיה נמוכה יותר. הזמנה זו של מספר מערכות הינה הבעת אמון במומחיות שלנו במדידת 3D מדויקת, כמו גם ביכולות הבדיקה שלנו ב-2D. אנו ממוצבים היטב במעבר של שוק הזיכרונות למארזים מתקדמים. הזמנה זו ממשיכה את המומנטום החיובי איתו התחלנו את 2019 אל תוך הרבעון השני".

קמטק סיכמה את 2018 עם הכנסות של כ-123 מיליון דולר ורווח נקי Non-GAAP, בניכוי סעיפים חשבונאיים שונים, בסך 20.9 מיליון דולר. מדובר על צמיחה של 31.8% בהכנסות ושל 117% ברווח ביחס ל-2017. החברה דיווחה לפני כשלושה שבועות על השקעה בה, מצד חברת Chroma Ate מטייוואן. החברה הטייוואנית רוכשת 20.5% מקמטק תמורת 74.3 מיליון דולר, לפי מחיר של 9.5 דולר למניה שהיווה אז פרמיה של 29% על מחיר השוק.