סמנכ"לית השיווק של לאומי קארד, ורדית גונדטר, עוזבת

שבועיים אחרי שהחברה עברה בעלות ושינתה את שמה ל"מקס", הודיעה ורדית גונדטר על עזיבתה • תצטרף לתפקיד בכיר בפוקס • גם ניר נוסבאום, סמנכ"ל לקוחות עסקיים, יסיים את תפקידו בעוד מספר חודשים

רון פאינרו / צילום: איל יצהר
רון פאינרו / צילום: איל יצהר

פחות משבועיים אחרי שהבעלות על לאומי קארד עברה מבנק לאומי לקרן ורבורג פינקוס ושינתה את שמה ל"מקס", הודיע היום (ה') מנכ"ל החברה, רון פאינרו, על שינויים בהנהלה. סמנכ"לית השיווק הוותיקה של לאומי קארד, ורדית גונדטר, ביקשה לסיים את תפקידה. גונדטר צפויה להצטרף להנהלת קבוצת פוקס, כחברת הנהלה בכירה בעוד כמספר חודשים. נזכיר כי אשתקד השיקו לאומי קארד וקבוצת פוקס מועדון אשראי חוץ-בנקאי משותף. גונדטר סוגרת כהונה של כעשור בתפקידה הנוכחי, והיא נחשבה לאחת הדמויות הדומיננטיות בחברה.

בנוסף לכך גם ניר נוסבאום, סמנכ"ל לקוחות עסקיים בלאומי קארד, יסיים את תפקידו בעוד מספר חודשים לאחר כהונה של כ-7 שנים. נוסבאום שימש גם כמנכ"ל לאומי קארד ניכיונות והיה אחראי על כלל פעילות אגף הלקוחות העסקיים בלאומי קארד.

במקביל לעזיבת השניים הודיע פאינרו על שינוי ארגוני בחברה. במסגרת השינוי אגף לקוחות פרטיים יהפוך לאגף לקוחות פרטיים ואשראי. ירון טיקטין, שמכהן כיום כסמנכ"ל אשראי, יהיה אחראי על התחום ולמעשה יחליף את גונדטר. כמו כן, טל כהן ימונה לסמנכ"ל לקוחות עסקיים ופרוססינג וינהל את פעילות המכירה והשיווק לעסקים, פעילות הנפקה משותפת עם הבנקים ופעילות כרטיסי הפריפייד של החברה.