"לא ידעו שמדובר באירוע פוליטי": בוטל אירוע של חד"ש-תע"ל ברחובות

לפי אנשי חד"ש, הנהלת האולם אישרה את האירוע בתחילה אך היום הודיעה כי לא תוכל לקיימו שכן "לא ידעה שמדובר באירוע פוליטי" • לדברי המארגנים לחצים של גורמי ימין ברחובות גרמו להנהלה לסגת מהסכמתה לקיום האירוע

איימן עודה / צילום: איל יצהר
איימן עודה / צילום: איל יצהר

אירוע של הרשימה המשותפת חד"ש-תע"ל שתוכנן להתקיים באולם ברחובות, בוטל, לדברי המארגנים מחד"ש בשל לחצים מצד פעילי ימין קיצוני. האירוע אמור היה להתקיים בעוד שבועיים באולם "בני ברית" בעיר בהשתתפות ח"כ עאידה תומא סלימאן ועופר כסיף מחד"ש תושב רחובות. לפי אנשי חד"ש, הנהלת האולם אישרה את האירוע בתחילה אך היום (ב') הודיעה כי לא תוכל לקיימו שכן "לא ידעה שמדובר באירוע פוליטי". לדברי המארגנים לחצים של גורמי ימין ברחובות גרמו להנהלה לסגת מהסכמתה לקיום האירוע.

חברת הכנסת עאידה תומא סלימאן אמרה בתגובה: "ביטול האירוע ברחובות הוא היכנעות מסוכנת להסתה ולשיסוי. ניסיונות ההשתקה לא יועילו וקולנו ימשיך להדיר שינה מעיניהם של הגזעניים". כסיף הוסיף: "הימין לא מסתפק רק בהסתה אלא גם באיומים על שלומם של פעילים ואנשי ציבור. לא אתן לבריונות להשתיק אותי ואת חברי במאבקנו הצודק לשלום ושוויון ולחברה צודקת" חד"ש טוענת כי מדובר בעוד השתקה לקולות ביקורתיים נגד ממשלת נתניהו שמנהל מסע הסתה נגד האזרחים הערבים.

לא ניתן היה להשיג את תגובת הנהלת האולם.