גנץ ינאם בכנס איפא"ק: "יחזק את השותפות האסטרטגית עם ארצות הברית"

בהודעה שפרסמה היום מפלגת כחול לבן נכתב: "גנץ יבהיר בנאומו שם, כי לאחר שינצח בבחירות, תחזור ישראל להיות מדינה שכל ארצות הברית תומכת בה, ויסתיים הקרב שמוביל נתניהו בין ישראל ליהדות ארה"ב" • ועידת איפא"ק מתקיימת השנה כשבועיים לפני מערכת הבחירות

בני גנץ, בנימין נתניהו / צילום: איל יצהר, תמר מצפי
בני גנץ, בנימין נתניהו / צילום: איל יצהר, תמר מצפי

יו"ר מפלגת כחול לבן, בני גנץ, ישתתף בכינוס איפא"ק שיתקיים ב-25 במארס וינאם על הבמה המרכזית, יממה לפני נאומו של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

בהודעה שפרסמה מפלגתו נכתב: "גנץ יבהיר בנאומו שם, כי לאחר שינצח בבחירות, תחזור ישראל להיות מדינה שכל ארצות הברית תומכת בה, ויסתיים הקרב שמוביל נתניהו בין ישראל ליהדות ארה"ב. גנץ יחזק את השותפות האסטרטגית עם ארצות הברית, הן בנושא המדיני והן בתחום המאבק בטרור".

ועידת איפא"ק מתקיימת השנה כשבועיים לפני מערכת הבחירות, וכך היא צפויה להפוך לזירת התגוששות פוליטית בין המועמדים. לנוכחים שם אין זכות הצבעה, אך הנאומים שיישאו בוושינגטון ישודרו בשעות המהדורות בישראל, תוך השהיית 10 הדקות המקנה לעורכים בישראל שיקול דעת באשר לתוכן תעמולתי.

נתניהו אמור אף להיפגש עם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ בבית לבן, ולכן קיים פגישות נוספות עם בכירי הקונגרס.

השאלה המעניינת שנשאלת היא בנוגע לפגישות נתניהו עם בכירי הארגונים היהודיים, לאור הביקורת שהטיחו בו על ההסכם הפוליטי שלו עם "עוצמה לישראל", בן ארי ובן גביר.