מנכ"ל קימברלי קלארק בישראל, אורי בן שי, יעבור לנהל את החברה באנגליה

לתפקיד ממלא-מקום המנכ"ל ימונה החל מחודש מאי סמנכ"ל התפעול של החברה בישראל, גידי גולדמן • קימברלי קלארק אוחזת בנתח שוק של כ-3% ממכירות מוצרי הצריכה בישראל

אורי בן שי / צלם: יואל כורש
אורי בן שי / צלם: יואל כורש

ענקית מוצרי הצריכה העולמית קימברלי קלארק הודיעה היום (ב') על מינוי מנכ"ל קימברלי קלארק ישראל, אורי בן שי, לתפקיד סגן נשיא ומנכ"ל קימברלי קלארק אנגליה ואירלנד. את מקומו ימלא באופן זמני החל מחודש מאי גידי גולדמן, שמשמש כיום סמנכ"ל התפעול של קימברלי קלארק ישראל, זאת עד למינוי רשמי של מנכ"ל חדש.

בהודעה שפרסם תאגיד מוצרי הצריכה הבינלאומי שמזוהה עם מותגים בולטים כמו חיתולי האגיס ומותג הנייר קלינקס, נמסר כי בן שי מצטרף לקימברלי קלארק אנגליה ואירלנד, לאחר ש"כיהן בהצלחה" בשנתיים האחרונות כמנכ"ל קימברלי קלארק ישראל.

לפני שהצטרף לקימברלי קלארק ישראל שימש בן שי כמנכ"ל היחידה העסקית למשקאות, מאפים, דגנים וחטיפים בקבוצת אסם, ולפני כן במגוון תפקידים בפרוקטר אנד גמבל. בין היתר ביצע תפקידים לאורך השנים בשווייץ, בארה"ב ובטורקיה. בן שי יחל את תפקידו החדש במאי 2019.

ענקית מוצרי הצריכה הבינלאומית קימברלי-קלארק נסחרת בבורסה לניירות ערך בניו-יורק לפי שווי של 41 מיליארד דולר. היא שחקנית בולטת בתחום מותגי הבריאות וההיגיינה בהם חיתולים, ממחטות נייר, מגבות נייר ועוד. ב-2018 הסתכם מחזור המכירות של החברה העולמית בכ-18 מיליארד דולר.

קימברלי קלארק מחזיקה בנתח השוק הראשון או השני בגודלו ב-80 מדינות. בנוסף למותגים בינלאומיים, קיברלי קלארק ישראל מספקת מותגים מקומיים, בהם לילי, ניקול, מולט, שקמה וטיטולים. מתחילת 2019 ועד חודש פברואר עמד נתח השוק של הספקית על כ-2.9% ממכירות מוצרי הצריכה בישראל, לפי נתוני סטורנקסט.