אפל השיקה שני אייפדים חדשים - אייפד אייר ואייפד מיני

גודלו של האייפד אייר החדש הוא 10.5 אינץ', ולפי החברה הסוללה שלו תספיק לעשר שעות • האייפד מיני הוא ממשיכו של אייפד מיני 4 שאפל לא חידשה מאז 2015, התצוגה שלו בגודל 7.9 אינץ'

מנכ"ל אפל טים קוק/ Shannon Stapleton , צילום: רויטרס
מנכ"ל אפל טים קוק/ Shannon Stapleton , צילום: רויטרס

ענקית הטכנולוגיה אפל  השיקה היום (ב') שני אייפדים חדשים - אייפד אייר ואייפד מיני. גודלו של האייפד אייר החדש הוא 10.5 אינץ', ולפי אפל הסוללה שלו תספיק לעשר שעות, ומחירו מתחיל מ-500 דולר. האייפד מיני הוא ממשיכו של אייפד מיני 4 שאפל לא חידשה מאז 2015, התצוגה שלו בגודל 7.9 אינץ' ומחירו יתחיל מ-400 דולר.

שני האייפדים החדשים יכילו את מעבד ה-A12 ביוניק של אפל, מצלמה אחורית של 8 מגה פיקסל ומצלמה קדמית של 7 מגה פיקסל ושטח אחסון של 64 או 256 ג'יגה בייט. שניהם תומכים בעפרון אפל המקורי, אך לא בדגם החדש של העפרון שהושק באוקטובר. כמו כן, בשניהם יש סנסור טאץ' ID, והם זמין בצבעים אפור, כסף וזהב.

אפל לרוב משיקה מוצרים חדשים בחודש מרץ, אך בניגוד להשקות הנוצצות והמתוקשרות האופייניות לחברת הענק, הפעם המוצרים הוכרזו באמצעות פרסום הודעה לעיתונות בלבד. גם בשנה שעברה, אירוע מרץ של החברה נערך בבית ספר תיכון בשיקגו ולא בקמפוס החברה בקופרטינו כפי שאופייני לה, והוא היה צנוע יחסית.

הפעם, ההשקה הצנועה של האייפדים מגיעה לפני אירוע שהחברה מתכננת בשבוע הבא, וככל הנראה המטרה היא שלא להסיט את הפוקוס באירוע מהשירותים שהחברה צפויה להשיק בו, לפי דיווחים, כחלק ממיקוד חדש שלה בתחום השירותים שיסייע לה לגוון את הכנסותיה. אפל צפויה לחשוף באירוע שייערך ביום שני הבא שירות סטרימינג שיתחרה בנטפליקס ושירות מנויים על תכנים חדשותיים. מוקדם יותר היום, החנות אונליין של אפל לא הייתה זמינה, מה שהצביע על כך שהיא עשויה להוציא היום מוצרים חדשים.