נראה שלקראת חג פורים שיחול ביום חמישי, האווירה בישראל נהייתה מבודחת וקלילה יותר. אפילו במערכת הבחירות ובקרב הפוליטיקאים עשו הפסקה מההתכתשויות היום-יומיות ועברו להתבדח בצורה מעט יותר פרועה. זה החל עוד מהסרטון של משה כחלון ומפלגת כולנו שהשתמש בתרגום קלוקל ושילובי עברית-אנגלית כדי לעשות צחוק מחקירות ראש הממשלה בנימין נתניהו שהשתלטו על הכותרות בזמן האחרון.
כולנו לא עצרו שם, והבוקר (ג') פרסמו סרטון נוסף על ה"משוגעים" שרוצים להיכנס לכנסת, ביניהם מופיעים משה פייגלין וחברי עוצמה יהודית כקופצים מתוך הקלפי ומשגעים את הבוחרים, את כחלון מציגים בסרטון כ"מנהיג הימין השפוי".
אמש (ב'), שרת המשפטים איילת שקד ומפלגתה הימין החדש השיקו סרטון תעמולה חדש, שמציג את השרה שקד כפרזנטורית לבושם חדש - "פשיזם", כבדיחה על כך ששקד לא בדיוק מחבבת את בג"צ ומבקשת להפחית מכוחו. את הסרטון פרסמה השרה בחשבון הטוויטר שלה עם הכיתוב "הבושם שהשמאלנים פחות יאהבו".
במסגרת חגיגות הפורים המוקדמות במקומות העבודה ובתי הספר, צצו היום שתי תחפושות מפתיעות במיוחד. הראשונה, היועמ"ש אביחי מנדלבליט, כולל "תיק 5,000" שתלוי לו על הצוואר וצעיף מכבי ת"א, קבוצת הכדורגל שאוהד מנדלבליט. זהות המתחפשת לא פחות מפתיעה - מדובר במנכ"לית משרד המשפטים עצמה אמי פלמור.
התחפושת השנייה שייכת לבנו של חבר הכנסת ינון אזולאי מש"ס, שהתחפש לאריה החזק מהקמפיין של ש"ס לו זקוק נתניהו, כולל בובת נתניהו קטנה.
גם בבית ראש ממשלה החלו לציין את החג המתקרב, הבכור לבית נתניהו העלה תמונה של אבנר אחיו ושלו, משנות ה-90, מחופשים לנמרים על ספת המשפחה, יחד עם אמא שרה ואבא בנימין.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.