שיבושים בלוח הטיסות של לופטהנזה: 4,500 נוסעים ב-46 טיסות

4,500 נוסעים חוו את השיבושים שהשפיעו על נמלי התעופה בגרמניה בהם קלן, שטוטגרט, דיסלדורף ונמל התעופה בפרנקפורט • טיסות בקווים מישראל ואליה לא בוטלו אולם חוו עיכובים - טיסת הערב שהייתה אמורה לנחות בתל אביב בשעה 19:00 תנחת בשעה 22:30

לופטהנזה /צילום :  Shutterstock.
לופטהנזה /צילום : Shutterstock.

שיבושים בטיסות בנמל התעופה בפרנקפורט: לופטהנזה נאלצה לבטל 46 טיסות מהלו"ז שלה היום (ב') לאור תקלה במערכת בקרת הפיקוח. 4,500 נוסעים חוו את השיבושים שהשפיעו גם על נמלי תעופה אחרים בגרמניה בהם קלן, שטוטגרט ודיסלדורף. טיסות בקווים מישראל ואליה לא בוטלו.

עם זאת, הנוסעים בכלל החברות הוזהרו מעיכובים ומתורים ממושכים - בין היתר טיסת הערב שהייתה אמורה לנחות בתל אביב בשעה 19:00 תנחת בשעה 22:30. לפי פרסומים באתרים השונים רשויות התעופה בגרמניה סבורות שהתקלה תשפיע על לוח הטיסות לפחות עד ליום רביעי הקרוב, כך שלנוסעים מומלץ להתעדכן בלוח הטיסות באתר החברה.

מלופטהנזה נמסר: "לאור בעיות IT במרכז ATC (מרכז בקרה אווירי) הגרמני ב-לאנגן (ליד פרנקפורט), קיבולת ההמראות והנחיתות ב-FRA (נמל התעופה של פרנקפורט) הוקטנה. כפועל יוצא, פעילותה של לופטהנזה הוקטנה היום בהתאם, וחברת התעופה נאלצה לבטל 46 טיסות, עבור 4,500 נוסעים".