ענקית ההפצה האלקטרונית Sabre תנהל את ההזמנות עבור מנוע חיפוש הטיסות אליס

בין השתיים נחתם הסכם ארוך טווח, ולדבריהן השימוש בטכנולוגיות הקמעונאות של Sabre יאפשר לאליס להעניק לנוסעיה חוויה מותאמת אישית • אליס ו-Sabre סירבו לנקוב בסכום של העסקה

גלעד ארדיטי, ישראל גיא דולב, מזי ארזי ויניב שולדנפרי / צילום: Sabre ישראל
גלעד ארדיטי, ישראל גיא דולב, מזי ארזי ויניב שולדנפרי / צילום: Sabre ישראל

ענקית ההפצה האלקטרונית Sabre חתמה על הסכם ארוך טווח עם אתר הזמנת הטיסות אליס (Alice), במסגרתו היא תנהל עבורה את ההזמנות. לדברי החברות, השימוש בטכנולוגיות הקמעונאות של Sabre יאפשר לאליס להעניק לנוסעיה חוויה מותאמת אישית. אליס ו-Sabre סירבו לנקוב בסכום של העסקה. 

אליס נמנית על קבוצת תלמה תיירות, ענקית הנסיעות למגזר העסקי אשר מפעילה מספר מחלקות בענפי התמחות שונים. ההסכם הרב-שנתי הוא חלק משיתוף פעולה אסטרטגי בין קבוצת תלמה ו-Sabre.

אליס, נזכיר, שנוסד על-ידי יניב שולדנפרי וגלעד ארדיטי לפני 3 שנים, הוא מנוע חיפוש טיסות שבו ניתן לבצע חיפוש לכמה יעדים במקביל ועל פני טווח תאריכים גמיש או מותאם אישית. החיפוש כולל יותר מ-350 יעדים בטווח של למעלה משנה. המודל העסקי של החברה מבוסס על עמלות מהסכמים מול חברות התעופה, והסכמים מסחריים רחבים עם גופים שונים. 

Sabre פועלת בזירה הבינלאומית מול 420 חברות תעופה, 750 אלף בתי מלון, 260 מפעילי תיירות, 40 חברות להשכרת רכב, 52 חברות רכבות ו-17 חברות שייט. החברה מגדירה את הגל הבא בתעשיית הנסיעות ועוזרת ללקוחותיה לקבל חוויית משתמש טובה יותר באמצעות חדשנות טכנולוגית. לפי מומחי Sabre, האתגר הגדול של תעשיית הנסיעות, הנאמדת בכ-7 טריליון דולר, הוא לשפר את חוויית המשתמש של הנוסע.

נציין, כי בשנה שחלפה עמדה תנועת הנוסעים העולמית על 4.3 מיליארד איש, ולפי ההערכות היא צפויה להכפיל את עצמה ב-20 השנים הבאות.

גיא דולב, מנכ"ל Sabre ישראל, אמר כי "אני שמח על חתימת ההסכם עם אליס - מהחברות הבולטות והצומחות בתחום האונליין. העבודה המשותפת יוצאת לדרך לאחר שנה של בחינה הדדית של המערכות והטכנולוגיה, והיא מעידה רבות על הבאות".

יניב שולדנפרי, מנכ"ל משותף באליס, הוסיף כי "אנו ממציאים מחדש את אליס ומצפים שבשנים הקרובות תוכלו לראות חברת ענק אשר מאחוריה מותג חדש, רענן ומרגש. זו היא יוזמה רב-שנתית משמעותית, והטכנולוגיה היא אבן הפינה להצלחה שלנו.

"Sabre היא מובילת תעשייה מכובדת המציעה את חבילת הפתרונות הרחבה ביותר בשוק. הטכנולוגיה המשולבת שלהם מספקת לנו נקודת מבט מקיפה על הפעילות שלנו, ותחולל שינוי באופן שבו אנו פועלים היום. המהפך הזה יבוא לידי ביטוי בביצועים משופרים ובשביעות רצון ונאמנות גבוהה יותר בקרב הלקוחות".