עובדי בזק בינלאומי מוחים על כניסת בזק לתחום הדאטה סנטר

ועד העובדים קיים אסיפות הסברה בה דיווח על המו"מ עם ההנהלה וחזר על הדרישה לשמירה על החברה שתמשיך לפעול באופן עצמאי

הפגנת עובדי בזק בינלאומי / צילום: תמר מצפי
הפגנת עובדי בזק בינלאומי / צילום: תמר מצפי

עובדי בזק בינלאומי קיימו היום אסיפת הסברה וזאת בעקבות כוונת בזק להיכנס לתחום הדאטה סנטר, תחום שבו עוסקת בזק בינלאומי. ועד העובדים כינס את אסיפות ההסברה גם על מנת לדווח על המו"מ המתנהל מול ההנהלה בדבר האיחוד התפעולי שצפוי בין החברות בנות בבזק.

אתמול דווח על כניסת בזק לתחום הדאטה סנטר בהשקעה של 100 מיליון שקל בשני אתרים ברמלה ולוד.

יו"ר ועד העובדים לימור ליברמן-לביא מסרה לעובדים "אתמול התקיימה ישיבת מו"מ בין הוועד וההסתדרות להנהלה, בה הציגה הנהלת החברה את מצב החברה ואת היתרונות שיש לטענתה לביצוע סינרגיה. כולי תקווה כי המסלול של קיום מו"מ יישאר בחדר הדיונים, ונוכל להגיע להסכם שיטיב עם העובדים והחברה" .

"אני מקווה, שכפי שהיה במו"מ על ההסכם הקיבוצי, ההתנהלות תהיה של הידברות ושיתוך פעולה".

"אולם אנחנו לא נסכים שיבוצעו מהלכים חד צדדיים טרם הדעה להבנות או הסכמות בנושא. כמו כן, בכל התהליך של הסינרגיה, חשוב לנו כי בזק בינלאומי תישאר חברה עצמאית, חזקה, חברה שימשיכו לפתח אותה, עם אופק לעובדים . וזה משהוא שלא נתפשר עליו".

עוד היא אמרה "אנו מודאגים מהניסיונות החוזרים ונשנים מצד בזק להיכנס לפעילויות שהן בליבת העסקים של בזק בינלאומי (כגון הגשת בקשות לקבלת רישיון ISP , להקמת אגף אינטגרציה וחוות שרתים). אנחנו קוראים לבזק בינלאומי והנהלתה לרבות הדירקטוריון, למנוע פגיעה בחברה ובעתידה.

אנחנו נעשה ככל שביכולתנו, על מנת לעצור כל מהלך שעלול לפגוע בחברה בכל בדרכים החוקיות העומדות לרשותנו".