כחול לבן טוענים: "נתניהו מנסה לגנוב את הבחירות"

במפלגתו של בני גנץ אמרו את הדברים בעקבות תחקיר שפורסם הבוקר בעיתונים "ידיעות אחרונות" ו"ניו-יורק טיימס", אשר חושף רשת של חשבונות מזויפים שפועלת למען קמפיין הליכוד • "נתניהו איבד את הרסן", טוענים בכחול לבן, בשעה שבליכוד מכחישים קשר לרשת הפרופילים

מסיבת העיתונאים של כחול לבן / צילום: שלומי יוסף
מסיבת העיתונאים של כחול לבן / צילום: שלומי יוסף

בתגובה חריפה שהוציאה מפלגת כחול לבן הבוקר (ב'), מאשימים במפלגתו של בני גנץ את ראש הממשלה בנימין נתניהו בניסיון "לגנוב את הבחירות" וקוראים לוועדת הבחירות להתערב ולעצור את מה שהם מכנים "קמפיין פייק ניוז".

הדברים נאמרים בתגובה לתחקיר שהתפרסם הבוקר (ב') בעיתון "ידיעות אחרונות" וב"ניו-יורק טיימס". התחקיר חושף פעילות של רשת פרופילים מזויפים ברשתות החברתיות אשר פועלת למען קמפיין נתניהו כביכול, ואשר מסריה הופצו ל-2.5 מיליון איש. התחקיר מתבסס על עבודה של "פרויקט הבוטים הגדול". בליכוד מכחישים קשר לרשת.

זו ההודעה הרשמית שיצאה הבוקר מקמפיין כחול לבן בתגובה לפרסומים: "נתניהו מנסה לגנוב את הבחירות. התחקיר ב'ידיעות' וב'ניו-יורק טיימס' מגלה כי מערכת ההשמצות המכוערת בתולדות ישראל מופעלת ישירות על-ידי נתניהו. אנחנו קוראים לפתיחה מיידית של חקירת משטרה אחרי מקורות המימון של הקמפיין.

"אנחנו קוראים לשופט מלצר, יו"ר ועדת הבחירות, להורות בהקדם על עצירת קמפיין הפייק ניוז המכוער הזה.

אחרי 13 שנות שלטון, נתניהו איבד את הרסן. אחרי שהבין שהוא עומד להפסיד בבחירות, הוא מנסה לנצח במרמה. אם זה יצליח לו, ישראל תפסיק להיות דמוקרטיה.

"אזרחי ישראל צריכים לדעת הבוקר שהליכוד שופך תקציבי-עתק מתקציב המדינה על תעשיית שקרים והכפשות נגד הרמטכ"ל ה-20 של המדינה. כל אזרח הגון בישראל, מימין או משמאל, צריך להתייצב נגד הניסיון להרוס את היסודות הדמוקרטיים שלנו", לשון הודעת כחול לבן.