פנטזי נטוורקס במו"מ למיזוג עם חברת קנאבוקס המתחרה ב-Seedo

השלד הבורסאי הודיע כי המו"מ להשקעה ב-10% מקנאבוקס התפתח למו"מ לרכישת מלוא מניות חברת הקנאביס בעסקת החלפת מניות, שלמעשה שקולה למיזוג אל תוך פנטזי נטוורקס • קנאבוקס מפתחת קופסה רובוטית לגידול אישי של קנאביס, מוצר הדומה במטרתו לזה של Seedo הישראלית

השקעות בקנאביס / צילום: Shutterstock
השקעות בקנאביס / צילום: Shutterstock

השלד הבורסאי פנטזי נטוורקס  הודיע היום (א') כי המשא ומתן להשקעה ב-10% מחברת הקנאביס קנאבוקס (Cannabox), התפתח לכדי משא ומתן לרכישת מלוא מניות קנאבוקס, בעסקת החלפת מניות שלמעשה שקולה למיזוג קנאבוקס לתוך פנטזי.

קנאבוקס, שהוקמה ב-2018, מפתחת קופסה רובוטית לגידול אישי של קנאביס. מוצר זה דומה במטרתו לזה של חברת סידו (Seedo) הישראלית, שנסחרת בבורסה מעבר לדלפק בארה"ב לפי שווי של כ-60 מיליון דולר, וזכתה באחרונה בכותרות, לאחר שקיבלה השקעה ממנכ"ל סודהסטרים, דניאל בירנבאום. סידו הוקמה ב-2015, והתחילה באחרונה בשיווק המוצר שלה, לאחר שקיבלה הזמנות מקדימות בקמפיין מימון המונים. 

העסקה הצפויה מעט מורכבת, ושונה מעסקאות למיזוג חברות לשלד, שבהן קיבלו החברות המתמזגות לתוך השלד 70%-90% מהחברה הממוזגת, בתמורה להעברת מלוא החזקות החברה בעלת הפעילות לתוך השלד. במקרה הנוכחי, תחילה יוקצו מניות המהוות 35% מהחברה ואופציות לרכישת כמות נוספת של מניות, תמורת השקעה של עד 10 מיליון שקל נוספים - כלומר, אם בעלי המניות המקוריים של קנאבוקס ירצו להגדיל את חלקם בפנטזי אחרי המיזוג, הם יוכלו לעשות זאת על-ידי השקעה בחברה (בדיסקאונט לעומת המחיר היום). לחלופין, חלקם יעלה אם תעמוד החברה הממוזגת באבני דרך: הכנסות של 2 מיליון דולר לפחות, או הנפקה לפי שווי של 20 מיליון דולר לפחות.

פנטזי נטוורקס ניהלה בחודשים האחרונים משאים ומתנים רבים להשקעה בחברות קנאביס, בטרם החליטה להתמזג עם חברה אחרת. מתוך אלה הובאו לידיעה הציבור המשא ומתן שהוביל להשקעה בחברת לביצוע כמה השקעות נוספות בתחום הקנאביס. עד כה השקיעה 600 אלף שקל בחברת קנדורף, חברת מחקר בהשבחת קנאביס של ד"ר קובי בוקסדורף, המשמש גם ראש הוועדה המייעצת של פנטזי. במקביל, מתנהל משא ומתן להשקעה במגדלת הקנאביס היי-פארמה מרמות מנשה, ועם חברת סיבידיגיטל לשיווק מקוון של קנאביס.