במיטב דש מבקשים לאשר את תנאי העסקתם של צבי ואבנר סטפק ושל אלי ברקת

בעלי המניות של בית ההשקעות יבקשו בחודש הבא לאשר לשלושה עלות שנתית שדומה לזו שקיבלו בשנה שעברה • עלות העסקתו השנתית של צבי סטפק מוערכת בכ-1.9 מיליון שקל ושל בנו אבנר בכ-1.8 מיליון שקל

בעלי מניות בית ההשקעות מיטב דש יתבקשו בחודש הבא לאשר את חידוש תנאי העסקתם של צבי סטפק ובנו אבנר סטפק, וכן של אלי ברקת, מבעלי השליטה בבית ההשקעות, וזאת אחרי הפחתת דמי ניהול וולונטרית של השלושה, ובעלות שנתית המוערכת (על בסיס תוצאות 2018) בסכומים דומים לאלה שקיבלו בשנה שעברה.

לסטפק האב, המכהן כדירקטור פעיל במיטב דש ומעניק לה שירותי ניהול, מבקש בית ההשקעות לאשר תגמולים בעלות כוללת מקסימלית שנתית של 2.5 מיליון שקל, או שתחושב על בסיס עלות חלק מעובדי החברה - הנמוך מביניהם. 

על בסיס תוצאות מיטב דש ל-2018, עלות העסקתו השנתית מוערכת בכ-1.9 מיליון שקל, זאת לפי דמי ניהול חודשיים של 115 אלף שקל, צמוד למדד, הטבות נוספות, ומענק שנתי על בסיס התוצאות הכספיות של מיטב דש. סטפק סניור, המחזיק ב-28% מהונו של מיטב דש, מספק לבית ההשקעות שירותים הכוללים בין היתר מפגשים עם לקוחות גדולים וסיוע בשימורם, השתתפות בכנסים ואירועים וכן ייצוג החברה באמצעי התקשורת.

לסטפק ג'וניור מבקשים במיטב דש לאשר תגמולים ברף מקסימלי דומה לזה של אביו, ומעריכים את עלות העסקתו השנתית, על בסיס תוצאות 2018, בכ-1.8 מיליון שקל. זאת עם דמי ניהול חודשיים של כ-98 אלף שקל, צמוד למדד, הטבות נוספות ומענק שנתי המבוסס על תוצאות החברה. אבנר סטפק מספק למיטב דש שירותים שונים, ובין היתר אחראי על הפיתוח העסקי של החברה ועל תחום המיזוגים והרכישות.

לברקת, המכהן כיו"ר פעיל של מיטב דש בהיקף משרה של לפחות 40%, מבקשים בבית ההשקעות לאשר דמי ניהול שנתיים של כ-770 אלף שקל, על בסיס תגמול חודשי של 64 אלף שקל, נוסף להחזר הוצאות. אלי ברקת מחזיק יחד עם אחיו ניר ברקת (הח"כ הטרי של מפלגת הליכוד) ועם יובל רכבי בכ-29% ממיטב דש, באמצעות חברת ברמ פיננסים.