עדיקה ממשיכה להתרחב: פותחת חנות שביעית בקניון עזריאלי בת"א

המותג, שהפך בשנתיים האחרונות מבעל נוכחות מקוונת בלבד לכזה שיש לו פריסה פיזית, ממשיך לפתוח חנויות • במרץ 2017 נפתחה החנות הראשונה בדיזנגוף סנטר בתל-אביב

סניף של עדיקה / צילום: ערן סלם
סניף של עדיקה / צילום: ערן סלם

מותג האופנה המקוון עדיקה ממשיך להרחיב את הפריסה הפיזית שלו. ל"גלובס" נודע כי המותג, שהפך בשנתיים האחרונות מבעל נוכחות מקוונת בלבד לכזה שיש לו פריסה פיזית, מקים חנות בקניון עזריאלי תל-אביב. החנות החדשה, שתיפתח בקיץ הקרוב, תחליף את החנות בה שכנה idigital, שצפויה לעבור לשטח קטן יותר בקניון.

מדובר בחנות השביעית של עדיקה, שתשתרע על שטח של כ-500 מ"ר ותמוקם בקומה הראשונה של הקניון, סמוך ליציאה לרכבת. לדברי החברה, בהקמת החנות החדשה הושקעו למעלה מ-5 מיליון שקל.

במרץ 2017 הפכה עדיקה בהובלתו של דדי שוורצברג מקמעונאית מסחר מקוון לכזו שפועלת גם במרחב הפיזי, כשפתחה חנות ראשונה במתחם דיזנגוף סנטר בתל-אביב. מאז פתחה הרשת חנויות נוספות בעיר אילת, בקניון הזהב בראשון-לציון, בביג פאשן אשדוד, בקניון הקריון בקריית ביאליק ובגרנד קניון בבאר-שבע. 

בסוף 2018 הכריזה עדיקה באופן רשמי כי היא בוחנת את הרחבת פעילות המסחר הקמעונאי המקוון שלה גם אל מעבר לים, אל ארה"ב, ופירטה כי היא תפעל לקידום תוכנית זו, אך לפי שעה טרם דיווחה על צעדים נוספים בהקשר זה.

אגב, בחודש שעבר ציינה עדיקה שנה מאז החלו מניותיה להיסחר בבורסה בתל-אביב. בסיכום 2018 רשמה החברה הכנסות של 96 מיליון שקל מפעילות האופנה לבדה (שאליהן מתווספות הכנסות משירותים נוספים).