בעלי מניות BOS הצביעו נגד ניסיון ההשתלטות של כפיר זילברמן על הדירקטוריון

זילברמן רכש בחודשים האחרונים מניות BOS בתמורה כוללת של כ-170 אלף דולר, וחבר לבעל מניות מיעוט נוסף, מוטי הראל, כך שהשניים החזיקו יחד 6.1% ממניות החברה • חברת הייעוץ לגופים המוסדיים ISS מארה"ב לא חסכה ביקורת מ-BOS וציינו את חששותיהם בנוגע לתשואה לבעלי המניות

כפיר זילברמן / צילום: אבי שאולי
כפיר זילברמן / צילום: אבי שאולי

בעלי המניות של חברת BOS הצביעו נגד הצעותיו של "סוחר השלדים" כפיר זילברמן, שביקש להדיח את חברי הדירקטוריון ולמנות במקומם נציגים מטעמו. באסיפת בעלי המניות שנערכה בשבוע שעבר הצעותיו של זילברמן נדחו ברוב של 70%-72%.

נזכיר, שהחברה התנגדה להצעות זילברמן וקראה להצביע נגדן. במקביל, חברת הייעוץ לגופים המוסדיים, ISS מארה"ב, פרסמה לקראת האסיפה חוות דעת ובה המליצה להתנגד להצעות של זילברמן. ב-ISS לא חסכו ביקורת מ-BOS וציינו את חששותיהם בנוגע לתשואה לבעלי המניות, לכך שהדירקטוריון לא עצמאי ברובו וכן בנוגע ל"שיטות לקויות" בהקשר של שכר הבכירים. עם זאת, ב-ISS המליצו להצביע נגד הצעות זילברמן משום שלא היה בהם רציונל מפורט.

זילברמן רכש בחודשים האחרונים מניות BOS בתמורה כוללת של כ-170 אלף דולר, וחבר לבעל מניות מיעוט נוסף, מוטי הראל, כך שהשניים החזיקו יחד 6.1% ממניות החברה. השניים דרשו להדיח את חברי הדירקטוריון בשל טענות על תשואת המניה ושיעורי הרווחיות של BOS.

יו"ר הדירקטוריון של BOS, יוסי להד, מסר כי "אנו שמחים מאוד ממפגן התמיכה המרשים מבעלי המניות. בשם הדירקטוריון וצוות הנהלה אנו מודים מאוד לבעלי המניות על האמון והתמיכה ומתחייבים להמשיך להצעיד את BOS להמשך צמיחה ושגשוג".

BOS, שמספקת פתרונות בתחומי RFID ושרשרת אספקה, נסחרת ברשימה המשנית של נאסד"ק בשווי 10.5 מיליון דולר. לאחרונה הודיעה על כוונתה לרכוש את חברת אימדקול בעסקה של עד 2.2 מיליון דולר שרובה במזומן וחלקה במניות, בזמן שבקופתה של BOS היו בסוף 2018 כ-1.4 מיליון דולר.