טרגט ספיריט מציעה: 400 אלף שקל לחבילת חסויות באירוויזיון

החברה, המחזיקה בזיכיון על שיווק זמן האוויר של תאגיד השידור הציבורי "כאן", מציעה למפרסמים חבילת חסות הכוללת 9 הופעות באורך של 6 שניות כל אחת • החסות תופיע בשני חצאי הגמר ובגמר

קובי מרימי, נציג ישראל לאירוויזיון 2019 / צילום: רונן אקרמן
קובי מרימי, נציג ישראל לאירוויזיון 2019 / צילום: רונן אקרמן

חברת טרגט ספיריט, המחזיקה בזיכיון על שיווק זמן האוויר של תאגיד השידור הציבורי "כאן", החלה לשווק את זמן הפרסום לאירוויזיון. ל"גלובס" נודע כי החברה מציעה למפרסמים חבילת חסות שמחירה כ-400 אלף שקל וכוללת 9 הופעות באורך של 6 שניות כל אחת. החסות תופיע בשני חצאי הגמר ובגמר. 

בדומה לחבילות הפרסום ששווקו במסגרת המונדיאל, גם כאן הכוונה לפנות בעיקר למפרסמים גדולים ולהימנע מהצפת המסך בחסויות. הפרסום באירוויזיון מוגבל הן בשל סוג הפרסום המותר בתאגיד השידור הציבורי לאורך כל השנה (איסור לפרסם פרסומות ואישור לפרסם חסויות) וכן בשל המגבלות שמטיל תאגיד השידור האירופי (EBU) שמגדיר בעצמו את זמני הפרסום ואורך הברייקים. 

מספר הצופים באירוויזיון 2018, שנערך בליסבון, פורטוגל, עמד על כ-186 מיליון איש, ובישראל צפו בו בנקודת השיא כ-1.3 מיליון איש - רייטינג של כ-46% בקרב משקי-הבית היהודיים. נזכיר כי האירוויזיון יתקיים בארץ בין 14 ל-18 במאי וישודר ב"כאן 11". 

לקראת התחרות תעלה השבוע ב"כאן 11" תוכנית יומית בשם "ערב טוב אירופה", בהנחייתן של דפנה לוסטיג ואביה מלכה, שתלווה את ההכנות לאירוויזיון עד לערב הגמר. בתוכנית יתארחו מיטב משתתפי האירוויזיון הישראלים מכל הזמנים, אנשי תרבות, קומיקאים, זמרים ונציגי המדינות המשתתפות באירוויזיון 2019.

לדברי יוגב תלמי, סמנכ"ל המכירות בטרגט ספיריט, "אירוויזיון 2018 הציג נתוני שיא בצפייה, ואין ספק כי אירוויזיון 2019, על שלושת מופעיו, ישיג מעורבות וקשב גבוהים, בעיקר בשל ההתעניינות בהפקה המקומית, צוות המנחים והופעת האורח".