בראון מתחדשת: שלומי טחן מונה למנכ"ל רשת מלונות הבוטיק

טחן, לשעבר סמנכ"ל תפעול בישרוטל, יחליף את ראובן אלקס, שעזב את תפקידו כמנכ"ל מלונות בראון לטובת הקמת רשת בתי מלון בשותפות עם חברת ישראל קנדה

ליאון אביגד ושלומי טחן / צילום: שחף סגל
ליאון אביגד ושלומי טחן / צילום: שחף סגל

מנכ"ל חדש לרשת מלונות בראון: שלומי טחן, לשעבר סמנכ"ל תפעול בישרוטל. טחן יחליף את ראובן אלקס, שעזב את תפקידו לטובת הקמת רשת בתי מלון בשותפות עם חברת ישראל קנדה שבבעלות ברק רוזן ואסי טוכמאייר.

ליאון אביגד, מבעלי מלונות בראון בשיתוף עם ניר ויצמן וניצן פרי, מסר כי טחן "נבחר להוביל את הצמיחה הגלובלית של הקולקציה, העומדת בפני התרחבות משמעותית הן בארץ והן בעולם ב-2019". בין היתר מתוכננת הרשת לפתוח בתי מלון באתונה שביוון.

לאחרונה עלתה מלונות בראון יחד עם מני ויצמן לכותרות, כשהתמודדה על רכישת חברת התעופה ישראייר מידי אי.די.בי. המכירה אומנם טרם הושלמה, אבל ככל הידוע ל"גלובס", מלונות בראון כבר לא בתמונה, כאשר המשא-ומתן מתנהל מול איש העסקים יואב גולן, בעלי חברת חמת.

בין תפקידיו שימש כמנכ"ל מלונות המלך שלמה ואגמים, מנכ"ל רויאל ביץ' אילת, מנכ"ל מלונות אלרוב, מצודת דוד וממילא. משנת 2010 שימש טחן כסמנכ"ל התפעול של רשת מלונות ישרוטל.

טחן מסר כי בקרוב ייחשפו תוכניות ההתרחבות של הרשת. "אנו מוכנים לאתגרים הרבים שיגיעו. יחד נמשיך להוביל את מלונאות הבוטיק ולקבוע סטנדרטים חדשים", אמר.