נטפליקס בחוץ, ספורט פרימיום בפנים: הפיתויים של פרטנר TV

פרטנר TV מפסיקה את הטבת נטפליקס למצטרפים החדשים, ובמקומה תציע מהשבוע הבא הטבת ספורט פרימיום לחצי שנה ללא שינוי במחיר החבילה

חברת פרטנר מסיימת את הטבת נטפליקס שהעניקה למצטרפים חדשים לשירותי הטלוויזיה שלה, ומהשבוע הבא תעניק ללקוחות החדשים חבילת ספורט פרימיום לחצי שנה. פרטנר TV כבר הפסיקה את חבילת נטפליקס בעבר והעלתה את חבילת הספורט במקומה, כך שניתן להעריך כי תעשה זאת שוב בעתיד הקרוב.

הטבת נטפליקס, מסתבר, היא הטבה שפרטנר מעדיפה להעניק כדי להאיץ גיוס לקוחות חדשים. במסגרת ההטבה מנוי חדש מקבל את נטפליקס לחצי שנה במחיר של 69 שקל. האם כאשר פרטנר מפסיקה את הטבת נטפליקס ומציעה במקומה את חבילת הספורט פרימיום, קצב המנויים נשאר אותו דבר? קשה להעריך, וכנראה שרק לפרטנר יש תשובה לכך, אבל העובדה שהיא מפסיקה וחוזרת, מעידה שזו דרך לגייס מנויים בצורה טובה יותר מאשר דרך הטבת הספורט.

חשוב לציין כי סבסוד החבילה מייצר לפרטנר עלות תזרימית כבדה, ובנוסף לתשלומים על השימוש בתשתית, כנראה שהיא מקווה להרוויח רק אם הלקוח נשאר מנוי לטווח ארוך. ההטבה תופסת כמובן גם בחבילות הטריפל של פרטנר (החל מ-129 שקל על גבי סיבים אופטיים שלה היכן שיש לה תשתית, או 139 שקל במקומות שבהם היא פועלת על תשתיות הוט או בזק במסגרת השוק הסיטונאי).

חבילת הספורט פרימיום כוללת 4 ערוצי ספורט של RGE, כולל 4K וכן ONE 4K שהוא לא ערוץ שמשדר כל הזמן.