מדוע מכר מנכ"ל ורינט קרוב ל-69 אלף ממניות החברה ובכמה?

המניות נמכרו במחירים ממוצעים של 62.5-63.2 דולר - כלומר, קרובים לשיא כל הזמנים של מניית ורינט • בשבוע שעבר דיווחה החברה כי בשנת הכספים האחרונה עלות שכרו של בודנר הסתכמה ב-8.8 מיליון דולר, לעומת 8.3 מיליון דולר בשנה הקודמת, וכ-80% מהסכום הוא תגמול מנייתי

דן בודנר, מנכ"ל ורינט / צילום: איל יצהר
דן בודנר, מנכ"ל ורינט / צילום: איל יצהר

מנכ"ל חברת הטכנולוגיה ורינט, דן בודנר, נהנה מהמומנטום החיובי במניה. בודנר מכר בשבוע שעבר ובתחילת השבוע הנוכחי מניות ורינט בהיקף כולל של כ-4.9 מיליון דולר, כך לפי דיווח שהעביר ל-SEC, רשות ניירות הערך של ארה"ב.

לפי הדיווח, בודנר קיבל בשבוע קרוב ל-69 אלף מניות של ורינט - מניות חסומות שהבשילו על בסיס עמידה ביעדים שנקבעו מראש. לאחר מכן מכר בודנר כ-79 אלף מניות שהיו ברשותו. המניות נמכרו במחירים ממוצעים של 62.5-63.2 דולר - כלומר, קרובים לשיא כל הזמנים של מניית ורינט. השיא נקבע ב-2015 ולאחרונה מניית החברה מתקרבת שוב לרמות השיא, על רקע תוצאות פיננסיות משופרות ובעקבות פנייה של בעל מניות מיעוט שמבקש להוביל לשינוי בהרכב הדירקטוריון.

ורינט  נסחרת בנאסד"ק בשווי 4 מיליארד דולר. החברה מספקת מערכות ושירותים בתחומי המודיעין העסקי והביטחוני.

בשבוע שעבר פרסמה החברה דיווח ובו נתוני התגמולים שאותם קיבל בודנר בשנת הכספים 2019 (השנה שהסתיימה בסוף ינואר): עלות שכרו הסתכמה ב-8.8 מיליון דולר, עלייה מ-8.3 מיליון דולר בשנה שקדמה לה, כאשר עיקר הסכום (79.7%) הוא תגמול מנייתי.

בודנר מכהן בתפקידי מנכ"ל ונשיא ורינט מאז הקמתה בשנת 1994, והחל ב-2017 הוא גם יו"ר הדירקטוריון שלה.