המו"מ הקואליציוני: ישראל ביתנו יחתמו רק אחרי שיראו את הסיכום עם החרדים

המו"מ הקואליציוני בין הליכוד למפלגות החרדיות ש"ס ויהדות התורה יחל היום אחה"צ • בתוך כך נקבעה היום פגישה בין כחלון ונתניהו, אך בלשכת שר האוצר אמרו כי הפגישה אינה בנושא המו"מ הקואליציוני

אביגדור ליברמן, יו"ר ישראל ביתנו / צילום: יוסי גמזו
אביגדור ליברמן, יו"ר ישראל ביתנו / צילום: יוסי גמזו

המשא-ומתן הקואליציוני בין הליכוד למפלגות החרדיות ש"ס ויהדות התורה יחל היום (א') אחר-הצהריים. בשעה 16:30 תתקיים פגישה בין השר יריב לוין ונתן אשל לנציגי ש"ס בחדר סיעת הליכוד בכנסת, ובשעה 18:00 באותו המקום תיערך פגישה עם נציגי יהדות התורה.

עוד לפני כן נקבעה פגישת משא-ומתן בין שר האוצר משה כחלון לבין ראש הממשלה בנימין נתניהו, אך בלשכת שר האוצר אמרו לכתבים המסקרים את המשא-ומתן הקואליציוני כי הפגישה, שתיערך במשרד ראש הממשלה, אינה בנושא המשא-ומתן הקואליציוני.

לשאלת "גלובס" מה נושא הפגישה בין השניים - אם לא בנושא המשא-ומתן הקואליציוני - סירבו במשרד ראש הממשלה, בליכוד ובמשרד האוצר להשיב.

בנוסף, ישראל ביתנו הציגה את דרישותיה המקדמיות, אך טרם נקבעה פגישת משא-ומתן נוספת בין נציגי ישראל ביתנו לבין נציגי הליכוד. יצוין כי במפלגת ישראל ביתנו לא יחתמו על ההסכם הקואליציוני עם הליכוד, עד שלא יקבלו לידיהם את נוסח ההסכם הקואליציוני בין הסיעות החרדיות לליכוד.