אמיליה בסכנת סגירה וילדיו של בעל השליטה מצטרפים לדירקטוריון

זמן קצר לפני תחילת הדרמה סביב עתיד מפעל הקוסמטיקה של חברת אמיליה פיתוח בירוחם, החברה עדכנה אתמול לקראת סיום המסחר על הצטרפותם של שני ילדי בעל השליטה בחברה, עודד פלר, לדירקטוריון שלה

עודד פלר  / צילום: יוסי כהן
עודד פלר / צילום: יוסי כהן

זמן קצר לפני תחילת הדרמה סביב עתיד מפעל הקוסמטיקה של חברת אמיליה פיתוח בירוחם, החברה עדכנה אתמול (ד') לקראת סיום המסחר על הצטרפותם של שני ילדי בעל השליטה בחברה, עודד פלר, לדירקטוריון שלה.

מדובר בענבר פלר (35), המכהנת כמנהלת הפיתוח העסקי של אמיליה קוסמטיקס, המפעל המדובר, ועל עומר פלר (31), מנהל מוצר בקבוצת כימוביל.

בתפקידה כמנהלת הפיתוח העסקי, אליו נכנסה ילדתו של פלר בשנת 2014, היא נהנתה מתגמולים בהיקף של קצת יותר מ-500 אלף שקל ב-2018, ואילו עומר פלר, שהצטרף לכימוביל ביולי 2016, הסתפק בשנה שעברה בכ-350 אלף שקל. עוד בין ילדי משפחת פלר, יעל, המכהנת כמנכ"לית חברה בת של כימוביל, קיבלה אשתקד קרוב ל-1 מיליון שקל.

אמיליה פיתוח היא חברת החזקות הפועלת בתחומי התעשייה, וחברת קוסמטיקס פועלת עבורה בייצור ופיתוח מגוון מוצרי צריכה בתחום הקוסמטיקה. כימוביל עוסקת עבורה בתחום השירותים לתעשייה.

כאמור, מפעל אמיליה קוסמטיקס עלה היום לכותרות על רקע ידיעות אודות עתידו הלוט בערפל, תוך שגורמים המקורבים לחברה העריכו כי הוא ייסגר במהלך התקופה הקרובה בשל היותו הפסדי כבר תקופה לא קצרה. 

באמיליה פיתוח ציינו בתגובה כי היא "בוחנת אפשרות של סגירת אתר קוסמטיקס בירוחם וסיום פעילותו", אולם נכון להיום "טרם התקבלו החלטות בדירקטוריון קוסמטיקס ובדירקטוריון החברה בדבר סגירת האתר בירוחם". 

עוד הדגישו בחברה כי הבחינה שמתבצעת "היא אך ורק ביחס לאתר קוסמטיקס בירוחם, ואינה מתייחסת ליתר אתרי הייצור של קוסמטיקס ויתר אתרי החברה".