קרן ארבל של אמיר הסל וגבי לב הלוותה 100 מיליון שקל להקמת מגדל משרדים בנתניה

הלווים - קבוצה של 5 משקיעים בהובלת נתן רסקין • עד כה העמידה ארבל אשראי בהיקף מצטבר של יותר מחצי מיליארד שקל • העסקה בוצעה באמצעות אקטיב חיתום

 אמיר הסל / צילום: תמר מצפי
אמיר הסל / צילום: תמר מצפי

קרן ההשקעות ארבל של אמיר הסל ושל גבי לב, העמידה הלוואה בהיקף 100 מיליון שקל לפרויקט נדל"ן בקרית השרון בנתניה, שיוזם ומוביל עו"ד נתן רסקין. ככל הידוע הלווים הם קבוצה של כ-5 משקיעים שבהובלת רסקין, ובכוונתם להקים פרויקט משרדים ומסחר בקרית השרון בנתניה, הכולל כ-9,000 מ"ר משרדים מעל קומת מסחר, ובה סופרמרקט של למעלה מ-3,000 מטר המושכר לרשת סטופ מרקט, בתי קפה, ותחנת דלק המושכרת לדור אלון.

רסקין מווה כי אכלוס הפרויקט יקרה באמצע שנת 2020, כשבסביבת הקבוצה מציינים כי קומות המשרדים מיועדות למכירה ואילו הקומה המסחרית מושכרת ותישאר בידי היזמים כנכנס מניב. קריית השרון נמצאת במזרח העיר נתניה.

קרן ארבל הוקמה על ידי אמיר הסל, בעבר מנהל ההשקעות הראשי של קבוצת הביטוח הראל, ועל ידי גבי לב, מראשי קרן המנוף KCPS ובעבר בקבוצת סיטי. היא כוללת גם את דייב גל מראשי קרן המנוף אוריגו, ורד קארין שניהלה את האשראי הלא סחיר בבית ההשקעות פסגות, ואלעד חן ששימש כמנהל כספים בקרן אלטו.

ארבל פועלת בתחום החוב המורכב ובמניות לחברות בינוניות (Middle Market) ישראליות, לאשראי בהיקפים של 20-100 מיליון שקל. ככל הידוע הקרן מנהלת נכסים בהיקף של כמיליארד שקל, כשעד היום היא חתמה על עסקאות בהיקף של יותר מחצי מיליארד שקל במגוון תחומי תעשייה (כולל העסקה עם רסקין).

את העסקה ביצעה אקטיב חיתום של עומרי לוי. קרן ארבל יוצגה על ידי עוה"ד דודי כהן ואלעד רשטיק ממשרד איתן מהולל שדות, והלווים יוצגו על ידי משרד עוה"ד רסקין.