מרשת לתאגיד השידור הציבורי? שאול מגנזי מועמד לתפקיד המשנה למנכ"ל "כאן"

מגנזי, שכיהן בעבר כמשנה למנכ"ל רשת, מועמד להתמנות למשנה למנכ"ל תאגיד השידור הציבורי - תפקיד שלא היה קיים עד כה

שאול מגנזי / צילום: בן יוסטר
שאול מגנזי / צילום: בן יוסטר

שאול מגנזי, שכיהן בעבר כמשנה למנכ"ל רשת, מועמד לתפקיד המשנה למנכ"ל תאגיד השידור הציבורי "כאן" - כך נודע ל"גלובס".

המשנה למנכ"ל "כאן" הוא תפקיד שלא היה קיים עד עתה. אומנם התאגיד הקצה תקן לתפקיד, ובעבר אף נבחנה האפשרות לקדם בחירה כזאת, אך מאחר שתפקיד המנכ"ל הוגדר כזמני עד לאחרונה, נראה היה מיותר לקדם מהלך שכזה. לפני מספר שבועות מונה אלדד קובלנץ, מי שכיהן כמנכ"ל הזמני, לתפקיד המנכ"ל הקבוע של "כאן", ולכן ההחלטה למנות לו משנה הפכה לסבירה יותר. 

במכרז שהתפרסם לתפקיד הוגדר המשנה למנכ"ל באופן הבא: "שותף למנכ"ל בניהול התאגיד בהיבטים המינהליים והלוגיסטיים ומבצע פעולות נוספות ככל הנדרש בהתאם למדיניות המועצה ולהנחיית המנכ"ל. המשנה אמור להיות שותף בהגדרת היעדים וגיבוש תוכניות העבודה של היחידות השונות, באחריותו להטמיע מתודולוגיות לניהול ולביצוע מעקב ובקרה על עמידה ביעדים ומימוש תוכניות עבודה, אחריות ישירה על תחומי המינהל, משאבי אנוש כספים ותפעול. כמו כן הוא אמור לייצג את התפקיד בפורומים שונים רגולטוריים, ממשלתיים ומקצועיים".

מגנזי כיהן כמשנה למנכ"ל רשת מ-2005 ועד שהערוץ התמזג עם ערוץ עשר. קודם לכן כיהן מגנזי כמנכ"ל אולפני הרצליה. לאחר שפרש מרשת חבר מגנזי לקבוצת פרומרקט, שבבעלות יוני סער, בהתמודדות על הפקת אירועי האירוויזיון - פרויקט שמנוהל על-ידי תאגיד השידור. הקבוצה זכתה במכרז, ומגנזי אמור לכהן כאחראי השידורים.

תחומי אחריותו של מגנזי ברשת היו דומים מאוד לאלה שנדרשים כעת בתאגיד.

מגנזי סירב להגיב לדברים.