הצרות של TNT: ביהמ"ש סירב לאשר את הקפאת ההליכים

זאת לאחר שהתברר לבית המשפט כי החברה הגישה את הבקשה בשלב מאוחר, לאחר שרוב החנויות כבר נסגרו • לאור ההחלטה, עובדי רשת האופנה יגישו בקרוב בקשה לפירוק זמני ולפירוק קבוע

חנות TNT בקניון הזהב בראשון-לציון / צילום: תמר מצפי
חנות TNT בקניון הזהב בראשון-לציון / צילום: תמר מצפי

הקריסה של רשת האופנה TNT הולכת ומעמיקה: בקשת הקפאת ההליכים של רשת TNT לא תאושר - כך קבע היום (ג') בית המשפט המחוזי בחיפה, וזאת לאחר שהתברר לו כי החברה הגישה את הבקשה בשלב מאוחר, לאחר שרוב החנויות של הרשת נסגרו.

"לא קיימת היתכנות להבראת החברה בהיעדר כל מימון", כתבה השופטת בטינה טאובר. "למעט שתיים-שלוש חנויות, אין לחברה כל פעילות אלא רק מלאי שנותר למכירה", נטען בדיון.

מפרוטוקול הדיון שהתקיים הבוקר עולה כי הקניונים מסרבים לאפשר לפתוח את החנויות של TNT, אין כמעט מלאי, אין מימון שיאפשר הפעלה של החנויות אפילו לשבוע, ורוב הנושים של החברה מתנגדים להליך של הקפאת ההליכים.

החובות של הרשת לקבוצת מליסרון עומדים על מיליון שקל, כך עולה מדברים שאמר במהלך הדיון בא-כוחה של חברת הנדל"ן המסחרי, לצד חובות נוספים לבנקים ולקבוצות קניונים נוספות.

לאור החלטת בית המשפט, עורכי הדין אופיר רונן ואלון הורנשטיין יגישו בימים הקרובים בשם 50 עובדי החברה את הבקשות לפירוק זמני ולפירוק קבוע, זאת על-מנת שהעובדים יקבלו מהמוסד לביטוח לאומי את הכספים המגיעים להם מהחברה וכן לאפשר למפרק לנסות למכור את נכסי החברה, על-מנת שהעובדים יוכלו לקבל מקדמות על חשבון המשכורת המגיע להם.