במלם תים מבקשים לאשר את תנאי העסקת בתו של בעל השליטה

בעלי מניות חברת המחשבים בתחילת חודש יולי כדי לאשר, בין היתר, את המשך העסקתה של רויטל קליין, ביתו של בעל השליטה שלמה איזנברג (ויו"ר מלם תים) בעלות שנתית של כ-620 אלף שקל • תנאי העסקתה של קליין לא צפויים להשתנות ביחס לתגמולים שהיא מקבלת כיום

שלמה איזנברג / צילום: איל יצהר
שלמה איזנברג / צילום: איל יצהר

בעלי מניות חברת המחשבים מלם תים צפויים להתכנס בתחילת חודש יולי כדי לאשר, בין היתר, את המשך העסקתה של רויטל קליין, ביתו של בעל השליטה שלמה איזנברג (ויו"ר מלם תים) בתפקידה כמהנדסת מערכת ומנהלת פרויקטים בחברה בת של מלם-תים, בעלות העסקה שנתית של כ-620 אלף שקל.

תנאי העסקתה של קליין, שכיום משמשת כמנהלת אתר לקוח, לא צפויים להשתנות ביחס לתגמולים שהיא מקבלת כיום, בעלות חודשית של כ-46 אלף שקל, הכוללת שכר חודשי של 34 אלף שקל, החזר הוצאות רכב או לחלופין העמדת רכב מדרגה 3 ובונוס שנתי של עד שתי משכורות, בכפוף לאישורים. קליין גם תוכל ליהנות מהעלאת שכר שנתית, בסך של עד 10% משכרה ברוטו במהלך שלוש השנים בהן יהיה הסכם זה בתוקף, החל מספטמבר 2019.

זימון האסיפה של מלם תים  התפרסם במקביל לדוחותיה הכספיים לרבעון הראשון של השנה, אותו סיכמה בחיוב, עם צמיחה של 13% בהכנסותיה שהגיעו ל-561 מיליון שקל, לצד קפיצה של 29% ברווח הנקי שלה שהגיע לכ-21 מיליון שקל.

מלם תים עוסקת במתן מגוון שירותים ומכירת מוצרים בתחום המיחשוב (IT), במגזרי התשתיות (חומרה), תוכנה ופרויקטים, מיקור חוץ ושירותי שכר, משאבי אנוש וחיסכון ארוך טווח.

בסיכום רבעוני הציגה החברה שיפור רוחבי במגזרי הפעילות, בהם בלט לחיוב מגזר התוכנה והפרויקטים. במקביל לדוחות הודיעה מלם תים על חלוקת דיבידנד של כ-15 מיליון שקל לבעלי מניותיה. מניית החברה הגיבה היום לדוחותיה בחיוב, עם עליות שעמדו בשעות הצהריים על כ-5%-6%, השלימה טיפוס של יותר מ-30% מתחילת השנה ומשקפת לחברה שווי של כ-970 מיליון שקל.