פרופ' תמר פרץ מצטרפת לוועדה המדעית המייעצת של קנאשור

פרופ' פרץ מתמחה בחקר הסרטן בכלל וסרטן השד בפרט, והחברה ציינה כי מדובר בצעד הקשור להודעתה הקודמת על כך שבכוונתה למקד פעילותה במוצרים הקשורים לבריאות האישה

פרופ' תמר פרץ / צילום: תמר מצפי
פרופ' תמר פרץ / צילום: תמר מצפי

חברת קנאשור, המקימה בימים אלה פעילות עיבוד וגידול קנאביס רפואי, הודיעה על מינויה של פרופ' תמר פרץ, מנהלת מכון האונקולוגיה בבית החולים הדסה, כחברה בוועדה המדעית המייעצת של החברה.

פרופ' פרץ מתמחה בחקר הסרטן בכלל וסרטן השד בפרט, והחברה ציינה כי מדובר בצעד הקשור להודעתה הקודמת על כך שבכוונתה למקד פעילותה במוצרים הקשורים לבריאות האישה. במסגרת ההסכם, פרץ תעניק לחברה ייעוץ בקשר לפיתוח מוצר מבוסס קנאביס בתחום סרטן רירית הרחם (ובנושאים נוספים שיוסכמו בין הצדדים). בין היתר יוענקו לפרץ ולחברת הדסית, חברת מסחור הטכנולוגיות של בית החולים הדסה, כתבי אופציה הניתנים למימוש למניות רגילות של החברה, בתנאים שטרם פורסמו.

קנאשור הוקמה על ידי ניר פלס ושמעון בר קמה, המשמשים כדירקטורים בחברה. השניים רכשו בעבר את מפעל סולבר והוציאו אותו ממשבר לפעילות רווחית. המפעל של קנאשור הוסב ממפעל של סולבר שכבר קיבל תקני יצור לתופסי מזון אולם היום אינו בשימוש.

יו"ר החברה הוא מפקד חיל האוויר לשעבר עידו נחושתן והמנכ"ל הוא רן עמיר, שהגיע במקור מסולבר. החברה נסחרה הבוקר לפי שווי של 104 מיליון שקל.