עסקת ענק בטיילת: אביב ולני גרופ רכשו מגרש בהרברט סמואל 6-8 בתל אביב ב-250 מיליון שקל

המוכרים הם קבוצת משקיעים בראשות רן בלינקיס ואלי להב, שבעבר ניהלו משא ומתן על המגרש מול ליאורה עופר • על המגרש בן 2 הדונם ניתן להקים בניין בן 19 קומות, הכולל קומת מסחר, 6 קומות מלונאות עם 150 חדרים, ומעליהן קומות מגורים שיכללו 58 דירות

דורון אביב / צילום: יונתן בלום
דורון אביב / צילום: יונתן בלום

עסקת ענק בטיילת של תל אביב: קבוצת אביב, שנמצאת בבעלות דורון אביב ודפנה הרלב, וחברת לני גרופ רכשו מגרש ברחוב הרברט סמואל 6-8 בתל אביב תמורת 250 מיליון שקל.

המוכרים הם קבוצת משקיעים בראשות רן בלינקיס ואלי להב. על המגרש בן 2 הדונם ניתן להקים בניין בן 19 קומות הכולל קומת מסחר, 6 קומות מלונאות הכוללות 150 חדרים, ומעליהן קומות מגורים שיכללו 58 דירות. בקומת הכניסה של הבניין יהיו שני לובואים נפרדים למלון ולבניין המגורים.

בעבר התנהל משא ומתן בין המוכרים של המגרש לבין ליאורה עופר, שהקימה במגרש הצמוד את פרויקט היוקרה הרברט סמואל 10, לרכוש את המגרש בהרברט סמואל 6-8 תמורת יותר מ-300 מיליון שקל, כאשר עופר כבר התקשרה עם ישרוטל על מנת שזו תפעיל את המלון בפרויקט. המשא ומתן עם עופר לא הבשיל, אך על פי הערכות ישרוטל צפויה לנהל מגעים עם אביב ולני גרופ לניהול המלון בפרויקט.

כמו כן, דירות המגורים בפרויקט יכללו דירות בשטח 70-80 מ"ר לצד דירות גדולות. בצמוד למקום קיים מגרש בבעלות עיריית תל אביב עם תוכנית בניין עיר דומה, המאפשרת גם גשר המחבר בין שני הפרויקטים. על פי הערכות עיריית תל אביב צפויה לצאת בקרוב במכרז לשיווק הקרקע.

בחודש נובמבר האחרון רכשו קבוצת אביב ולני גרופ את המגרש האחרון במתחם משרד החוץ בירושלים מחברת רסקו תמורת 160 מיליון שקל, בתוספת ל-25% מהתמורות בגין המכירה שישולמו לרסקו.