"כשאני חוזר מהעבודה מתחיל החלק המוזיקלי של היום"

דין ברכה (28) הוא מנהל פיתוח עסקי בקבוצת M51 • טווח שכר: 35-30 אלף שקל

 

דין ברכה / צילום: שרון קנה
דין ברכה / צילום: שרון קנה

איפה אני תופסת אותך ומה כולל התפקיד שלך?

"למרות שזה יום שישי, עבדתי הבוקר מהבית, כי אין מנוס - צריך 'לפמפם' עבודה מתי שרק אפשר. התפקיד שלי כולל בניית מערך לקוחות פוטנציאליים בקבוצה שהעיסוק העיקרי שלה הוא מיתוג אפליקציות בשטחי פרסום. אפליקציות בדרך כלל משיגות לקוחות באמצעות פרסום באפליקציות אחרות שמציעות שטחי פרסום, ואנחנו יודעים איך להתאים אפליקציה לשטח פרסום מסוים באמצעות למידת מכונה".

כמה זמן אתה בחברה?

"שבעה חודשים. לפני כן הייתה לי חברה משלי בתחום, ועשיתי קמפיינים בווידיאו בחברה אחרת".

מה קרה לחברה שלך?

"היינו בתהליך מתקדם של השקעה, החברה נערכה לזה, אבל לצערי בשל מחלוקות בין השותפים התפצלו דרכנו. סגרנו ממש לפני הגיוס, ולפחות אפשר להגיד שזה היה בסדר בסך הכל".

איך נראה יום טיפוסי שלך?

"אני דואג לכך שהחיים שלי יהיו מגוונים, אז זו שאלה מסובכת. מדי יום יש לי אימון בחדר כושר או ריצה, ורק אחר כך אני מגיע למשרד. שעת היציאה גמישה: זה יכול להיות בשבע בערב, בעשר בלילה, ואפילו בשלוש בצהריים. הגישה אצלנו היא לא להישאר מול מסך המחשב רק בשביל הפרינציפ, אלא לנהל את הלו"ז של עצמך ולהגיע ליעדים. כשאני חוזר מהעבודה מתחיל החלק המוזיקלי של היום - או שאני הולך לשיעור פיתוח קול או שאני מעביר שיעור. בכל מקרה, אני מקדיש שעה-שעה וחצי ביום לכתיבה או להלחנה. אני לא מאמין שזה דורש רק השראה - ולכן זה בלו"ז היומי שלי. אני לקראת סיום אלבום, אז אני חייב".

אפשר לשמוע דברים שלך?

"כן, שחררתי כבר דברים לספוטיפיי ולאפל מיוזיק".

תמיד היית מוזיקלי?

"כן, כנער הייתי בלהקת צופי תל אביב, ובשנת 2011 השתתפתי ב"כוכב נולד". כשהיינו בשלב הדואטים, הפרטנרית שלי שכחה את המילים של השיר, ובכלל הייתי קצת בוסר. בשנה האחרונה לקחתי את זה צעד קדימה למשהו יותר משמעותי בחיים שלי. במשך שבע שנים חלמתי וחשבתי איך לעצב את חיי כדי שייראו כמו שהם נראים היום".

ותמיד אהבת טכנולוגיה?

"האמת שלא. תמיד אהבתי משחקי מחשב".

מה למדת?

"לא למדתי. בגיל 23 כבר הייתי בעלים של חברה, אז זה לא היה ריאלי ללכת ללמוד רק כדי להוציא תואר. פה ושם לקחתי קורסים. בכל מקרה, העיסוק שלי היום הוא נטו בצד של הביזנס ופחות בטכנולוגיה. אני מכיר 'באז וורדס', כאלו שצריך להכיר כדי להסביר איך דברים נראים ומתנהלים".

איפה תהיה בעוד חמש שנים מהיום?

"אני מקווה שאוביל את הקבוצה למקומות גבוהים, וגם שאספיק להוציא שני אלבומים. אולי אהיה בסיבוב הופעות עולמי".