אחרי 6 שנים: הדר גור אריה, מנכ"לית משותפת במקאן ואלי, פורשת מתפקידה

מיכל רומי, שחלקה עם גור אריה את ניהול משרד הפרסום, תמשיך כמנכ"לית יחידה

הדר גור אריה / צילום: תמר מצפי
הדר גור אריה / צילום: תמר מצפי

הדר גור אריה, מנכ"לית משותפת במשרד הפרסום מקאן ואלי, פורשת מתפקידה אחרי שש שנים. מיכל רומי, שחלקה עימה את ניהול המשרד, תמשיך כמנכ"לית יחידה.

גור אריה עשתה לפני שש שנים את מה שנחשב אז בענף הפרסום כמעט בלתי נתפס, כשהמירה את המשרות הבכירות של ענף הפרסום התל-אביבי בתפקיד מנכ"לית מקאן ואלי - אז מיזם פרסום חברתי ששאף להקים במצפה רמון משרד פרסום שיספק את התנאים הכלכליים שמספק הענף בתל-אביב. גור אריה כבר הייתה אז אחרי תפקיד מנכ"לית משרד הפרסום רגב-קוויצקי ואחרי שמונה שנים במקאן, שם כיהנה במספר תפקידים - האחרון בהם מנכ"ל מקאן דיגיטל.

ניהול מקאן ואלי הציב בפני גור אריה אתגרים במישור האישי והמקצועי: במישור האישי היה עליה לעבור עם כל משפחתה למצפה רמון, ובמישור המקצועי היה צורך להקים משרד פרסום עם ערך מוסף ובידול שיאפשר העברת לקוחות מהמרכז למצפה רמון.

הרוח החיה מאחורי המיזם הייתה המשנה למנכ"ל קבוצת מקאן דאז, חנה רדו. אילן שילוח, יו"ר הקבוצה, תמך בהקמה - בתנאי שלא יפסיד כסף. ואכן, כיום שש שנים אחרי, מדובר בפרויקט רווחי שמעסיק כ-40 עובדים עם מחזור שנתי של כ-60 מיליון שקל, שמצליח אפילו לזכות בהכרה ופרסים.

חלק מהותי של מקאן ואלי קשור בעשייה חברתית וקשר עם הקהילה, וגור אריה השקיעה באופן אישי חלקים הולכים וגדלים מזמנה בנושאים אלה.

המשרד תחת ניהולה  של גור אריהמעורב ופעיל במסגרת הקהילה במצפה רמון בפרויקטים שונים, ביניהם עבודה מול עסקים מקומיים בשירותי מיתוג והקמת פלטפורמות דיגיטליות פרו-בונו עבורם, ובמסגרת מערכת החינוך בלימודי פרסום ושיווק לתלמידי התיכון ובית הספר היסודי המקומיים.

לדברי גור אריה, "בשנים האחרונות נחשפתי לכוחו האדיר של השוק הפרטי להוות זרז ומוביל למען החברה בישראל. הצטרפתי לתוכנית בת השנה של ארגון 'מעוז' למנהיגים מחוללי שינוי, ואני מרגישה בשלה כעת לקחת את העשייה הזו לשלב הבא, להיות שופר ולקחת חלק בקידום העשייה של המגזר העסקי למען אתגריה האדירים של מדינת ישראל בעתיד". 

לדבריה, "הייתה לי הזדמנות נדירה לשלב את אהבתי הרבה לפרסום ולדיגיטל עם היכולת לשלב עשייה משמעותית בקרב קהילת מצפה רמון. מה שנראה לפני שש שנים כחלום בלתי אפשרי, נבנה לכדי משרד פרסום מצטיין בתחומו עם הישגים בלתי מבוטלים, שאני גאה להיות ממקימיו. כל זה התאפשר אך ורק בזכות הפלטפורמה שמקאן סיפקה ואפשרה.

"מקאן היה לי בית ומשפחה במשך שנים, וזו זכות נדירה להיות חלק מפרויקט כזה, ועל כך אני מבקשת להודות לאילן שילוח וחנה רדו שחלמו ואפשרו, לעמית משיח, אמיר וייס ודן אלעזרי על הדחיפה האדירה והשותפות כל הדרך, וכמובן לכל עובדי מקאן ואלי ולשותפתי מיכל רומי, שתמשיך לקחת את העסק קדימה לעבר הצלחות רבות ונוספות".