האפליקציה שתגרום לכם לחלום על פוקימונים

חברת פוקימון היפנית מסרה היא עובדת על פיתוח אפליקציה בשם Pokemon Sleep שתושק בשנה הבאה • האפליקציה החדשה תנטר את השינה של המשתמשים ותשתמש במידע על השינה במשחק "פוקימון גו"

דמויות של פיקאצ’ו ביפן / צילום: רויטרס
דמויות של פיקאצ’ו ביפן / צילום: רויטרס

חברת פוקימון (The Pokémon Company) היפנית אמרה ביום ד' כי היא מפתחת אפליקציה בשם Pokemon Sleep שתושק בשנה הבאה. האפליקציה תנטר את השינה של השחקנים ותשתמש במידע על השינה במשחק פוקימון גו. "אנחנו רוצים להפוך את השינה לבידור" אמר צונקאזו אישיהארה, מנכ"ל החברה באירוע שנערך בטוקיו.

בשלב זה לא ברור איך בדיוק המשחק יושפע מהמידע על שנת המשתמשים, אך ידוע שהדאטה שייאסף יכלול מידע על מה הייתה אורך שנת הלילה של המשתמש ומתי התעורר. הדאטה ייאסף באמצעות מכשיר חיצוני ולביש שיגיע עם האפליקציה, וישלח את המידע לסמארטפונים של המשתמשים באמצעות בלוטות'.

"מה אם יכולתם להמשיך לאמן את הפוקימון שלכם אפילו מתוך שינה?" צייצה החברה בטוויטר בסמוך להכרזה. החברה התייחסה בציוץ לאופיו של המשחק פוקימון גו, שהפך ללהיט, שמשתמש בטכנולוגיית מציאות רבודה, ובמסגרתו אנשים נדרשו "לתפוס" פוקימונים שראו על פני הסביבה הפיזית שלהם, "בשנת 2016, פוקימון גו הפך את הפעולה הפשוטה של הליכה לבידור, והפך את כל העולם למשחק. אנחנו עומדים לעשות זאת שוב, הפעם עבור שינה".

חברת פוקימון הוקמה לפני 20 שנה ע"י שלושת החברות היפניות שמחזיקות בזכויות למותג פוקימון - נינטנדו, Creatures Inc ו-Game Freak.