רגע לפני גמר ליגת האלופות: בתיה עופר מבקשת להגשים משאלות

וגם: "לפעמים כדאי לשנות את כללי המשחק", ערב ששווה חצי מיליון שקל: משפחת שמלצר מארחת בסביון; וטרי ראשון וטרי שני: מי הגיעו לשני אירועי ההשקה של יריד "צבע טרי"? • הרשת החברתית

 

הרצל ומירי חבס, בתיה עופר ודוד פתאל / צילום: סיון פרג'
הרצל ומירי חבס, בתיה עופר ודוד פתאל / צילום: סיון פרג'

הזמן: צוהריי שישי מוקדמים; המיקום: ביתם של עידן ובתיה עופר בארסוף. בחצר הבית הצופה אל הים נאספו אורחות ואורחים על מנת להתמנגל, ליהנות מבראנצ' בשמש החמימה, ובעיקר להיערך לקראת המכירה הפומבית שתהווה את שיאו של מפגש "מגשימי המשאלות" של עמותת Make A Wish Israel, בה נאספו כמיליון שקל. 

בתיה עופר, נשיאת הכבוד של העמותה, קיבלה את פני הבאות והבאים כשלצידה דניס ואבי בר-אהרון, מייסדי העמותה בישראל. מטרת האירוע לאסוף כספים לטובת פעילות העמותה, המגשימה חלומות של ילדים החולים במחלה מסכנת חיים. שניים מילדי העמותה אף נכחו באירוע וסיפרו את סיפורם. ולא רק מכירה הייתה שם - שיא נוסף ומשמעותי לא פחות, היה בהופעה של להקת שלוה, שלפי עופר, שהנחתה את האירוע - "הייתה צריכה לזכות באירוויזיון". 

עופר ערכה בעצמה את המכירה הפומבית לצד השחקן ליאור רז, כוכב פאודה. על מנת למכור את יצירות האמנות היא חברה לאיש הגלריות אלון שגב ולסיגל מרדכי, מנכ"לית סותבי'ס ישראל. בהמשך התברר שהמונח אמנות הוא רחב ובראי המתבונן, כשלצד היצירות נמכרו במקום גם חוויות, בהן חופשה בטירה בפריז, ותאי VIP במשחק של קבוצת אתלטיקו מדריד, בה מחזיק עידן עופר כשליש מהמניות. בשל הביקוש, תאי הצפייה שבהם ארבעה מושבים נמכרו לשלושה קונים שונים ב-4,000 דולר כל אחד. היצירה היקרה ביותר שנמכרה באירוע הייתה של האמן צדוק בן-דוד.

פתחו את הסופ"ש מול הים: ליאורה עופר, בעלת השליטה בעופר השקעות; ענת ואודי אנג'ל; אבי לוי, מנכ"ל מליסרון; חוה ואלפרד אקירוב, בעל השליטה באלרוב; פרנק לואי; אלונה ואלי ברקת; דוד פתאל, בעל השליטה במלונות פתאל; עו"ד דוד תדמור; הרצל ומירי חבס; צביקה בארינבוים; ורבים אחרים.

בתום האירוע מיהרו בני הזוג עופר לטוס למדריד על מנת לצפות בגמר ליגת האלופות, בו ניצחה ליברפול את טוטנהאם.

פרנק לואי / צילום: סיון פרג'
 פרנק לואי / צילום: סיון פרג'

עידן עופר ואודי אנג'ל / צילום: סיון פרג'
 עידן עופר ואודי אנג'ל / צילום: סיון פרג'

אלפרד וחוה אקירוב / צילום: סיון פרג'
 אלפרד וחוה אקירוב / צילום: סיון פרג'

"לפעמים כדאי לשנות את כללי המשחק"

את בוקר יום שישי פתחו חברות פורום המשפטניות של שדולת הנשים בישראל, במפגש בביתה של שרלוט סלנטה, שגרירת דנמרק בישראל. הפעם התמקד האירוע בדרכי ההגעה של נשים לתפקידי חברות דירקטוריון, ובצורך להעלות את מספר הנשים החברות בדירקטוריונים. 

את פני האורחות קיבלו עו"ד ברוריה לקנר, העומדת בראש הפרום, ועו"ד מיכל גרא מרגליות, מנכ"לית שדולת הנשים בישראל. במהלך המפגש סיפרו נורית דאבוש, לשעבר יו"רית הרשות השנייה, עו"ד דליה טל, ואלה אלקלעי, יו"רית שדולת הנשים ויו"רית אי.בי.אי קרנות נאמנות - על הדרך שהן עצמן עברו עד שהגיעו לשולחן הדירקטוריון. כך למשל, המליצה דאבוש לצבור ניסיון בתחום הספציפי שבו המועמדת שואפת לקחת חלק, ולייצר נישה מקצועית ייחודית. היא הציעה להתחיל כהונה במגזר השלישי, ובהתנדבות. שם, לדבריה, יותר קל להתחיל לצבור ניסיון וזה win-win. 

לדברי אלקלעי, נשים לא חייבות לשחק תמיד לפי כללי המשחק של הגברים. "אנחנו יכולות לנסות לשנות אותם", היא הזכירה. לקנר ציינה את חשיבות הנטוורקינג - רשת הקשרים החברתית. 

עוד התארחו והעניקו השראה: אמי פלמור, מנכ"לית משרד המשפטים; השופטת בדימוס סביונה רוט לוי; אושרה יוסף פרידמן, סמנכ"לית הרשות לקידום מעמד האישה; ואחרות. 

אלה אלקלעי, שרלוט סלנטה, ברוריה לקנר ומיכל גרא מרגליות / צילום: עו"ד יפעת יפה
 אלה אלקלעי, שרלוט סלנטה, ברוריה לקנר ומיכל גרא מרגליות / צילום: עו"ד יפעת יפה

ערב ששווה חצי מיליון שקל: משפחת שמלצר מארחת בסביון

בחצר ביתה שבסביון של משפחת שמלצר, מבעלי קבוצת שלמה, התכנסו ביום חמישי בערב כמה מאות אורחים. המטרה: גיוס תרומות לעמותת מרכז טל הפועלת למען צעירים חולי סרטן באמצעות קהילת הפייסבוק "חלאסרטן".

את פני הבאות והבאים קיבלו בני המשפחה לצד מייסדי העמותה - זוהר ויענקלה יעקובסון, והמנכ"לית שירה סגל קופרמן. בתום ארוחת הערב הזומנו האורחים על-ידי צופית גרנט, ליהנות מהתוכנית האמנותית, שכללה הופעות של רותם כהן, אניה בוקשטיין, שפיטה ומופעי סטנד-אפ של צביקה הדר ונלי תגר. את הערב, שהתקיים כולו בהתנדבות, הפיק אלירן ברדוגו.

במארחי, אורחי ובתורמי הערב ניתן היה לפגוש את: בני המשפחה - עתליה שמלצר, טובי שמלצר, עופרה רייף שמלצר וטל רייף; רו"ח יצחק סוארי, יו"ר אלייד; אמנון דיק; לימור והראל ויזל, מנכ"ל קבוצת פוקס; אנשי העסקים אריה וורדה סבן; בת-אל ומנור גינדי, מבעלי השליטה בגינדי השקעות; חנן מור, יו"ר קבוצת חנן מור; רו"ח יורם טיץ, מנכ"ל EY ישראל; עדי קייזמן ואסתי גינזבורג; ואחרים. בסיומו של הערב נאספו כחצי מיליון שקל. 

עופרה רייף שמלצר, טל רייף, עתליה שמלצר וטובי שמלצר / צילום: עזרא לוי ורפי דלויה
 עופרה רייף שמלצר, טל רייף, עתליה שמלצר וטובי שמלצר / צילום: עזרא לוי ורפי דלויה

טרי ראשון וטרי שני: מי הגיעו לשני אירועי ההשקה של יריד "צבע טרי"?

ועוד בענייני אמנות, השקעות, והשקעות באמנות - יריד האמנות והעיצוב השנתי "צבע טרי", הושק בשבוע שעבר ואפילו פעמיים. ביום רביעי וביום חמישי נערכו במתחם האקספו אירועי פתיחה שבהם קיבלו המוזמנים והמוזמנות הצצה מוקדמת ליצירות ואת האפשרות להקדים ולרכוש אותן. את האירוע הראשון אירח לצד יפעת גוריון, המייסדת והאוצרת הראשית של צבע טרי, גם ד"ר אודי דהאן, מנכ"ל UBS Wealth Management. למפגש זה הגיעו גם בכירים ממטה הבנק באירופה. דהאן עצמו פתח את רכישותיו באירוע עת קנה יצירה של האמן דריל ארז-האצ'יסון ב-1,600 שקל.

באירוע הפתיחה המעט יותר רשמי שנערך למחרת, אירחה הפעם הנהלת אקרו נדל"ן את אורחיה. צחי ארבוב, אילן קפון וזיו יעקבי, בחרו 300 מלקוחות החברה, ולהם הם העניקו הזמנה לאירוע האקסקלוסיבי שכלל הרצאה של סיגל מרדכי, מנכ"לית סותבי'ס ישראל.

באירועים אלה ניתן היה לפגוש את: ישי דווידי, בעל השליטה בקרן פימי; אהרון מנקובסקי, שותף מנהל בקרן פיטנגו; אסף רפפורט, מנכל המו"פ של מייקרוסופט ישראל; הדסה פתאל; יגאל אהובי וגלית גוטמן; מירי ורביב  צולר, מנכ"ל כיל; רמי נוסבאום, יו"ר קבוצת אשטרום; יאיר לוינשטיין, מנכ"ל ושותף באלטשולר שחם גמל ופנסיה; צביקה גיור, מנכ"ל ובעלים ניופאן; רביב ברוקמאייר, מנכ"ל גולף; גלית פרבר וניר שרצקי, מנכ"ל איתוראן; עינת פורטוגלי, מנכ"לית מיניסו; האדריכל פרופ' משה צור; יוסי לובטון, מנכ"ל ויו"ר קבוצת פובליסיס ישראל; בן מוסקל, מנכ"ל באומן; חגי בדש, מייסד מנכ"ל ומבעלי בית ההשקעות פורטה; ורבים אחרים.

חגי בדש ויוסי לובטון / צילום: אלירן אביטל
 חגי בדש ויוסי לובטון / צילום: אלירן אביטל

אודי דהאן וישי דוידי / צילום: אלירן אביטל
 אודי דהאן וישי דוידי / צילום: אלירן אביטל

צחי ארבוב, זיו יעקבי, רמי נוסבאום ואילן קפון / צילום: אלירן אביטל
 צחי ארבוב, זיו יעקבי, רמי נוסבאום ואילן קפון / צילום: אלירן אביטל